Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

Selvsa

Samsung S4 batteri 2600 mAh

 

Nokia Lumia 1020 7200 mAh?

Er det mulig?

 

Selvsagt er det mulig.

 

...At batteriet i seg selv er større enn S4 er en annen ting ;)

Lenke til kommentar

Nettopp hentet telefonen og så vidt kommet i gang, og da blir det noen noob-spørsmål etter hvert. Hva er det øyet (?) oppe på samme rad som klokke og batteri, og hvordan kan jeg evt fjerne det?

 

Det er ingen grunn til å ha GPS påslått med mindre man faktisk skal bruke den til noe spesielt?

 

Edit: øyet har kanskje noe med det at telefonen skal fange opp veivinga mi, om jeg ser på telefonen osv.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Skal sim-kortet bare holdes inne av batteriet, slik at det spretter ut igjen når man fjerner batteriet? Hadde ikke samme mekanismen som minnekortet.

 

Får beskjed om at sim-kort ikke er satt inn, men det kan kanskje skyldes at det ikke er aktivert ennå? Har nettopp fått nytt sim-kort fra en ny operatør.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Skal sim-kortet bare holdes inne av batteriet, slik at det spretter ut igjen når man fjerner batteriet? Hadde ikke samme mekanismen som minnekortet.

 

Får beskjed om at sim-kort ikke er satt inn, men det kan kanskje skyldes at det ikke er aktivert ennå? Har nettopp fått nytt sim-kort fra en ny operatør.

 

Nei, det har samme mekanisme som minnekortet.

Lenke til kommentar

Edit: øyet har kanskje noe med det at telefonen skal fange opp veivinga mi, om jeg ser på telefonen osv.

Ja det kameraet på telefonen som sjekker om du ser på skjermen o.l. Den kan bl.a. holde skjermen påslått så lenge du ser på den (i rimelig godt lys).

 

Slå av GPS da den bruker relativt mye strøm.

 

Posisjonering fra mobilsignalene fungerer faktisk ganske godt til hverdagsbruk, så det er ikke ofte man behøver GPS i tettbygd strøk uansett.

Endret av Jan Skrotnes
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Min S3 kjøreer nå CM10.1 fjernet Telenor/Samsung crapet med engang jeg fikk den. funker knall

 

Er omtrent så mye google ediiton som den kan bli foruten om jeg bytter ut bootloader og filsystment for og få flashe inn google edition.

 

 

Faen for noe møkk at telenor legger inn dritt som man ikke kan fjerne freks 1881, Wimp og alt av deres blotware. uten at man rooter.

Endret av -Night-
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis dere savner smart stay med custom rom (skjermen på så lenge du ser på den) så finnes det en app for det.

Interessant. Kjører stock nå men kommer til og bytte til en custom rom ettervært, ser en kommentar under appen som sier det hakker litt under f.eks video avspilling når appen kontrollerer om man ser på eller ikke, om du har brukt den litt, er det noe du har merket noe til ?

 

Multi window -funksjonen har jeg også lyst til og beholde, enkelte rom har denne funksjonen, men ikke alle, og er er selv ikke sikker på hvilken rom jeg kommer til og ende opp med enda. Noen som vet om det finnes en løsning for å få lagt inn det på en rom som ikke alt har det fra før?

Endret av Backpfeifengesicht
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...