Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Air view, multiwindow, Samsungs kamera-greier.

 

Skjønner. Jeg brukte aldri de Airview og Multiwindow. Men Kameraet skulle jeg gjerne hatt tilbake :) Men men, overlever uten, da det er deilig å slippe alt Samsung crappet som ligger i bakgrunn. Har fantastisk batteritid nå!

Endret av SaReX
Lenke til kommentar

 

 

Skjønner. Jeg brukte aldri de Airview og Multiwindow. Men Kameraet skulle jeg gjerne hatt tilbake :) Men men, overlever uten, da det er deilig å slippe alt Samsung crappet som ligger i bakgrunn. Har fantastisk batteritid nå!

 

Det har jeg liksom allerede, de bakgrunnsgreiene er ikke noe jeg har problemer med =)

Lenke til kommentar

Rootet telefonen min, og installerte rom fra link over. Deilig med "stock" Android, slippe alle Samsung appene som jeg aldri bruker som kjører i bakgrunn. Endel raskere, og langt bedre batteritid :)

merker min blir tregere og tregere over tid med noe ala samme romen du bruker..

men en annen ting, hvordan finner jeg mine åpne programmer med denne rom`en?

stock s4 holdt jeg inne hjem tasten, og de dukka opp. men ikke nå.

Lenke til kommentar

Noen andre som merker at telefonen blir veldig fort varm? Trenger ikke å bruke den særlig lenge engang. Dessuten har jeg ikke fått til det der med at du snur deg bort, så pauser den videoen osv, ei heller at den scroller ned av seg selv - når jeg kiker lengre ned på en artikkel. Og ja, jeg har skrudd på alt.. Spørs om jeg fikk en dårlig telefon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...