Gå til innhold

North London Derby: Tottenham Hotspur - Arsenal 03/03


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan, dessverre, være enig i det laget.

Synes dog det er ganske meningsløst å sette opp slike lag. Man trenger ikke å se lenger enn til PL-tabellen for å se hvilket lag som har prestert best denne sesongen.

 

Tipper forresten at dette blir laget:

 

Szczesny

Jenkinson - Mertesacker - Vermaelen - Monreal

Ramsey - Arteta

Walcott - Wilshere - Cazorla

Giroud

 

Ramsey får jobben med å presse Bale. Podolski kommer som sagt innpå og avgjør på overtid.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Og vi så jo i fjor, hvordan det gikk. Jeg var stort sett enig i laget som ble satt opp da og. Og da var det mange Tottenham-spillere med. Og så snudde plutselig sesongen for begge lag akkurat i den kampen.

 

Det som har gjort Tottenham solide i år har jo vært at noen spillere har hatt sine perioder med god form og scoringer samtidig som resten av laget har klart å jobbe seg til resultater uten egentlig å briljere.

 

Defoe hadde sin periode, Dempsey putta noen viktige mål en periode og nå har jo Bale tatt helt av. Det er jo selvsagt en av de største klisjeene, men det er noe i at et solid lag vinner kamper på dårlige dager. Jeg synes Tottenham har hatt mange av dem denne sesongen. Jeg syntes egentlig Tottenham hadde mange av dem forrige sesong og, og da tok flaksen, eller kvaliteten?, slutt på våren.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg ikke til denne kampen i det hele tatt, vi har alt å tape.

 

Vinner dere er topp 4 sikret.

 

Ganske sikker på at dette blir slakt. 4-1. Bale 3x, Adebayor - Walcott.

 

Vi har ingen som er i nærheten av å kunne håndtere Bale. Spesielt når Wenger sier at han driter å legge opp en taktikk for å nøytralisere spillere som kan avgjøre på egenhånd.

Lenke til kommentar

Walcott vinner på bedre midtbane bak seg, IMO. Og en bedre spiss foran kassa. Men jeg hadde lett bytta han for Lennon. Eller Adebayor. :p

 

Heller Adebayor enn Lennon.

Lennon er klasse når han ikke er i dårlig form (som han har vært i det siste).

 

 

 

Vinner dere er topp 4 sikret.

 

Ganske sikker på at dette blir slakt. 4-1. Bale 3x, Adebayor - Walcott.

 

Vi har ingen som er i nærheten av å kunne håndtere Bale. Spesielt når Wenger sier at han driter å legge opp en taktikk for å nøytralisere spillere som kan avgjøre på egenhånd.

 

Tror du undervurderer eget lag, samt at du ikke tenker over at vi har et forferdelig tungt program fremover med en tynn stall.

7 poeng gir oss et forsprang vi trenger, men vi har igjen Stoke borte, Everton, Manchester City, et Liverpool i knallforn om dagen på Anfield, Chelsea osv.

 

 

Lenke til kommentar

Heller Adebayor enn Lennon.

Lennon er klasse når han ikke er i dårlig form (som han har vært i det siste).

 

 

 

Tror du undervurderer eget lag, samt at du ikke tenker over at vi har et forferdelig tungt program fremover med en tynn stall.

7 poeng gir oss et forsprang vi trenger, men vi har igjen Stoke borte, Everton, Manchester City, et Liverpool i knallforn om dagen på Anfield, Chelsea osv.

 

Dere rævkjørte oss på Emirates før Adebayor fikk rødt kort. Vi er i grusom form om dagen. Eneste mulighet for oss en uavgjort, men med den formen Bale er i har vi ikke sjans i havet.

Lenke til kommentar

Number-of-Passes-Required-to-Create-Chance.png

 

En av grunnene til at Aaron Lennon er en ressurs for Spurs.

 

 

Sikkert mange som reagerer på at jeg har tatt med Per, men han har faktisk hatt en meget god sesong i mine øyne. Ikke like flashy som Vermaelen og Koscielny, men han er utrolig intelligent. Det er en grunn til at forsvaret alltid er helt katastrofe uten ham.

 

Tallenes tale er på din side Professor, bare se her.

 

Mertesacker has been good this season and has played way better than his partner Thomas Vermaelen. Mertesacker also has the highest passing accuracy % of all defenders analysed.
Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...