Gå til innhold

Premier League 25/02: West Ham - Tottenham Hotspur.


Snurreleif

Anbefalte innlegg

Jeg er helt uenig, se på forskjellen når Dembele og Parker mottar ballen, Parker MÅ ha flere touch og han må løpe litt rundt med ballen før han sentrer, hver eneste gang. Dembele mikser spillestilen sin og er uforutsigbar, han kan sentre på entouch og han kan ta ballen fremover men du ser ham aldri ta små piruetter og løpe i flere sekund på måfå mens han ser etter passningsalternativer. Det er klasseforskjell på det offensive bidraget til disse to og jeg håper Parker får beskjed om å holde seg tilbake og vinne andreballene som detter ned rundt Carroll, da er halve jobben gjort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er helt uenig, se på forskjellen når Dembele og Parker mottar ballen, Parker MÅ ha flere touch og han må løpe litt rundt med ballen før han sentrer, hver eneste gang. Dembele mikser spillestilen sin og er uforutsigbar, han kan sentre på entouch og han kan ta ballen fremover men du ser ham aldri ta små piruetter og løpe i flere sekund på måfå mens han ser etter passningsalternativer. Det er klasseforskjell på det offensive bidraget til disse to og jeg håper Parker får beskjed om å holde seg tilbake og vinne andreballene som detter ned rundt Carroll, da er halve jobben gjort.

 

Jeg er ikke uenig med deg jeg, men jeg tok det ene eksempelet jeg husket i farta og det var Parker sitt.

Ingen tvil om at Dembele er langt bedre offensivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...