Gå til innhold

Premier League 25/02: West Ham - Tottenham Hotspur.


Snurreleif

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spurs have won just 11% of away matches against teams managed by S.Allardyce. Played 9: won 1, drawn 1, lost 7. For 6, against 15.

 

Jeg hater å se kamper mellom Spurs og ethvilket som helst lag Drillokopien står bak. Ikke gjør det saken bedre at det er øst-Londons cupfinale. Nesten så en seier her vil smake bedre enn neste helg.

 

Nok en "forbannelse" vi knekker etter at AVB kom.

Tilfeldig?

 

Lenke til kommentar

Det får tiden vise. Det er liksom noe annet over dette laget enn tidligere utgaver, vi vinner eller tar poeng nesten uansett hvor dårlig vi spiller. Jeg har aldri sett noe lignende med Spurs, men de virkelige testene kommer de neste ukene. Uansett så begynner det å bli lenge siden vi ikke hadde noe å spille for etter nyttår, det er morsomt å være Spursfan for tiden og jeg koser meg, spesielt når man ser bitterheten hos de andre Londonrivalene.

 

Samtidig, ingen grunn å hovere ennå, det var på denne tiden ifjor vi kollapset.

Lenke til kommentar

Ingen hovering her i gården ihvertfall, såpass lenge har jeg holdt med Spurs.

Noe annet jeg mener taler i AVB sin favør, er at vi nå ikke slipper inn mål på slutten av kampene og taper poeng, men omvendt, altså vi skårer og tjener poeng på slutten.

Spørs om ikke Freund også har en finger med i spillet her.

 

Herlig å se AVB på sidelinja, og hvordan Bale, Vertonghen og Carrol pluss støtteapparatet løper til han og bare møljer seg sammen.

One big happy family i øyeblikket , og positiviteten smitter, får bare håpe dette holder hele veien inn.

 

Morsomt er det også at han skal ha satt seg ned med Dempsey og vist han videoanalyser fra da han var i Fulham, og sagt hva som kan utbedres.

Helt klart funnet seg til rette hos oss AVB skal man dømme fra utsiden.

 

JCgGfxm.gif

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...