Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013


Anbefalte innlegg

Noen som vet når CDON leverer ut nordic versjonen?

CDON har hovedlager i Sverige. HTC Sverige har gitt samme melding som HTC Norge om leveranse til sine hovedforhandlere i uke 17. CDON er ikke en av de, så de er nok ikke prioritert, men det burde ikke ta lange tiden før CDON også får leveranse.

Endret av Puffah
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CDON har hovedlager i Sverige. HTC Sverige har gitt samme melding som HTC Norge om leveranse til sine hovedforhandlere i uke 17. CDON er ikke en av de, så de er nok ikke prioritert, men det burde ikke ta lange tiden før CDON også får leveranse.

 

Håper det så eg slipper og bestille telefonen på nytt en annen plass for og få den fortest mulig

Lenke til kommentar

Huff. All den spekulasjon, irritasjon og diskusjon om leveringsdato.... Får flashback fra da Samsung Galaxy SII skulle komme.

Kan ikke alle bare smøre seg med tålmodighet. Man får mobiltelefonen når man får den...

 

Jeg gleder meg til når dette opphører og folk kan begynne å diskutere selve mobiltelefonen. Ingen som ennå har fått mobiltelefonen som kan bidra med noe konstruktivt informasjon?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg renner over av misunnelse, herregud. Jeg har vært hypet siden januar..

 

Til informasjon er det bekreftet at HTC logoen i midten kan aktiveres som egen kapasativ knapp gjennom litt triksing.

http://forum.xda-dev...d.php?t=2244620

 

 

 

Det har også kommet custom ROMs som reaktiverer muligheten til å dobbeltrykke back for meny, men jeg tror uansett at denne muligheten kommer tilbake i en senere offisiell update, siden den ble fjernet i utgangspunktet pga en bug pre-release.

Endret av Puffah
Lenke til kommentar

Bildene ovenfor av One er tatt med min S3. Her er et bilde av min S3 tatt med HTC One.

 

Kameraet virker meget bra, flust av innstillinger som jeg må lære meg før jeg kan skryte av at bildene er mye bedre enn S3'en da men.

 

Nydelig telefon. Har lite negativt å si bortsett fra at den blir overraskende varm på baksiden.

post-3895-0-67935000-1366749146_thumb.jpg

Endret av Apox
Lenke til kommentar

apox finner du noen imperfeksjoner i byggekvaliteten? Det er drøssevis av folk som rapporterer gaps mellom plastikken og aluminiumet og diverse overhangs på telefonen. Håper de nordiske variantene ble laget på et senere tidspunkt hvor HTC har eliminert de fleste hullene i assembly-prosessen, ellers blir jeg nødt til å storme inn på Elkjøp og forlange en ny telefon til jeg finner en uten gaps. :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...