Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aiaiai... Jeg som allerede har bestillt med både Netonnet og Elkjøp. Spørs om jeg må legge inn enda en ordre på Elkjøp for å få den til 4890.

 

Dagen etter jeg bestilte fra netonnet, gikk prisen ned med 170 kr. Jeg sendte mail til dem og fikk justert prisen som jeg skulle betale. Hvis jeg hadde allerede bestilt fra Elkjøp som du, hadde jeg forlangt salgs prisen og....

Endret av 2of3
Lenke til kommentar

Ser se fleste kameratester gir One tyn for mye støy på bilder, er det noe som er forbedret ved launch? For det virker som om kameraet er det som skuffer med One.

Du kan jo sjekke anantech's review, den er rimelige detaljert på kamera delen.

http://www.anandtech...tc-one-review/5

 

Han gjør vel ikke annet en å lovprise kameraet.

Endret av Lunalotic
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det står 09.05.2013 på min, men håper den kommer tidligere. Elkjøp sa den datoen fordi de heller ville legge en sen dato enn en tidlig, for å ikke skuffe kundene... Vel fuck dere, jeg er alerede skuffa :p

 

Edit: De fleste butikker sier 2. Mai, men det er vel første "delivery" og det holder vel ikke til alle?

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Svar fra Elkjøp på spørsmål om jeg kunne beholde plassen i køen hvis jeg bestilte på nytt. De sier også at de har bestilt mange nok til at man skulle slippe å vente lenge.

 

Ventelisten får vi gjort noe med men det skal uansett være bestilt opp et stort antall slik at du skal slippe å vente lenge uansett hvor sent man har bestilt.

Dersom du gjør en bestilling på nett eller hos butikk og prisen skulle endre seg innenfor 30 dager etter bestilling er det bare å gi oss beskjed, slik at vi får ordnet med betalingen for deg.

Endret av Puffah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...