Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013


Anbefalte innlegg

Noen som har fått installert Cyanogenmod 10.2 på HTC One ? Tenker da på den automatiske installeringen ved hjelp av app og windows program. (Som beskrevet http://www.teknofil.no/artikler/vil-du-fremdeles-installere-cyanogenmod-enkelt/154640 fra teknofil.no)

 

Prøvde på min, men får bare "Unsupported" etter at windows programmet sjekker telefonen min.

 

Evnt en god og enkel guide for manuell installering ?

Har 10.2, men måtte gjøre det manuelt ettersom jeg fikk samme feilmelding.

Fulgte denne guiden: http://wiki.cyanogenmod.org/w/Install_CM_for_m7ul

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har blåtann i bilen for mobiltelefontilkobling. Tidligere i høst sluttet bilen å huske igjen både min og konas mobiltelefoner fra gang til gang man skal ut og kjøre. Telefonene er HTC One og Samsung S3. Må altså søke opp telefonene igjen så fort man har tatt ut nøkkelen. Men dette skjer ikke med eldre telefoner, hverken eldre Android (2.xx) eller gamle Nokia-telefoner. Så noe må ha skjedd med Androidoppgraderinger i høst.

Noen som har en anelse om hva og om det finnes en løsning?

 

Innstillingene for blåtann på HTC One er jo utrolig få, mener å huske at det tidligere gikk an å merke av for at enheter får lov til å huske telefonen igjen, slik jeg nettopp fikk gjort med Nokiaen.

Lenke til kommentar

Har lest at dette i noen tilfeller er grunnet bilens restriksjoner på hvor mange enheter som kan være lagret på blåtann-listen, og kan bli løst ved å slette hele listen og kun legge til de enhetene som skal bli brukt.

Velkjent på sjekk-lista ja, men med 2 av 15 plasser brukt er vi langt unna. Takk anyway.

Lenke til kommentar

Fungerer BankID for mobil med HTC One ?

Jeg får ikke aktivert den.. Sim kortet støtter 4g og fungerere fint, så da burde vell den støtte bankID også..

 

Ser at bankID skriver på sine nettsider at det er knyttet problemer med bankID til htc telefoner..

 

Andre som får det til å fungere ?

Jeg slet med det samme, og konkluderte med at det ikke gikk. Løsningen for meg var å aktivere bank-ID ved å sette SIM-kortet inn i en annen mobil (Xperia), og aktivere det der. Så flyttet jeg kortet tilbake til HTC'en, og deretter har det funket fint.

Tror det er bare selve aktiverings-prosessen som skaper problem.

Edit: Du må ha et nytt SIM-kort som er tilpasset bankID for at det skal fungere. Det virker ikke med "standard" SIM.

Endret av Coeuz
Lenke til kommentar

Jeg slet med det samme, og konkluderte med at det ikke gikk. Løsningen for meg var å aktivere bank-ID ved å sette SIM-kortet inn i en annen mobil (Xperia), og aktivere det der. Så flyttet jeg kortet tilbake til HTC'en, og deretter har det funket fint.

Tror det er bare selve aktiverings-prosessen som skaper problem.

Edit: Du må ha et nytt SIM-kort som er tilpasset bankID for at det skal fungere. Det virker ikke med "standard" SIM.

Trodde alle nye simkort var aktivert med bankID, men så kom jeg jo på at netcom akkurat fikk bankID ..så ikke så rart da :)

 

Da fikk jeg bestilt et nytt simkort og aktiverer med en galaxy s3 om det ikke går ann på min htc one

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...