Gå til innhold

«Jeg vil ikke ha noen sigøynere om bord. Vennligst gå av»


Gjest

Anbefalte innlegg

Eneste midlet for å få bukt med prostitusjon og krminalisering av barn, er at EU samla går til et oppgjør med denne kulturen, tar fra dem barna, setter dem i system, med skole og integrering til samfunnet, og lar foreldrene se dem under oppsyn. Kanskje da vil vi få fruktbare mennesker i fra denne kulturen, og de kan dyrke sin kultur, dvs de beste sidene av dem, i egnede miljøutviklede samfunn.

Så jævla enkelt kan det faktisk gjøres!

Sa han fra sin moralske høyborg.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Smart å slenge sånne småtette usakligheter om ikke du kan belegge svaret ditt, smarten!

Du snakker om fruktbare mennesker ut fra ditt eget perspektiv, som om du i det hele tatt vet hva det innenbærer.

 

Og når ble norske foreldre bedre enn sigøynerforeldre?

Endret av Lime Canes
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt objektivt så er det klart at det er bedre å bli oppdratt i en norsk kultur enn i sigøynerkulturen, som jeg har inntrykk av at ikke bidrar til verdiskapningen overhodet og kun snylter på andre - iallfall i Norge. Samtidig så er det forferdelig galt å ta fra foreldre barna deres og gjøre slik som Zenser foreslår, og jeg tror det vil skape enormt mange flere problemer enn det løser, i tillegg til at det er grovt umoralsk å tvinge andre mennesker.

Lenke til kommentar

Eneste midlet for å få bukt med prostitusjon og krminalisering av barn, er at EU samla går til et oppgjør med denne kulturen, tar fra dem barna, setter dem i system, med skole og integrering til samfunnet, og lar foreldrene se dem under oppsyn. Kanskje da vil vi få fruktbare mennesker i fra denne kulturen, og de kan dyrke sin kultur, dvs de beste sidene av dem, i egnede miljøutviklede samfunn.

Så jævla enkelt kan det faktisk gjøres!

Jeg synes å ha sett det forslaget om ulike folkegrupper tidligere, blant annet om taterne her i Norge. Nå gikk vi et skritt lenger, blant annet med tvangssterilisering for å hindre at de fikk flere barn når vi hadde tatt fra dem de første.

 

Det er vel generelt ansett som et overgrep idag.

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Helt objektivt så er det klart at det er bedre å bli oppdratt i en norsk kultur enn i sigøynerkulturen, som jeg har inntrykk av at ikke bidrar til verdiskapningen overhodet og kun snylter på andre - iallfall i Norge.

Er verdiskaping det som definerer gode kulturer? Er det viktig at barn vokser opp i kulturer med høy kollektiv verdiskaping?
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva med statistikk? Levealder, inntekt, utdanning osv.?

 

Dette er ikke objektive goder. Hvorfor tror du det?

 

Åpenbart er norske foreldre objektivt bedre til å ta seg av barna sine enn sigøynerforeldre som tvinger barna til å tigge og stjele, holder dem borte ifra skole, driver fysisk avstraffelse, og generelt gjør livene deres til helvete.

 

Du kjenner mange sigøynere? Eller baserer du "rasehatet" ditt på VG?

 

Jeg blir provosert av denne blinde kulturrelativismen deres.

 

Dette har ingenting med flotte ord å gjøre, det har heller å gjøre med at folk er forskjellige og at dere ikke har en evne til å fatte dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette er ikke objektive goder. Hvorfor tror du det?

 

Du kjenner mange sigøynere? Eller baserer du "rasehatet" ditt på VG?

 

Kvantitativ statistikk er ikke objektiv?

 

Jeg kjenner Karoli. Han er nabo med mormoren min. Han sier at rumenerne som er i Norge og kaller seg romfolk ikke er sigøynere, men simple rumenske kriminelle. De snakker ikke engang et kava ord romanès.

 

det har heller å gjøre med at folk er forskjellige og at dere ikke har en evne til å fatte dette.

 

Noen kulturer er bedre enn andre. Å mene at alle kulturer er likeverdig er som sagt kulturrelativisme, og kulturrelativisme er i min oppfatning i verste fall direkte ondskapsfullt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Kvantitativ statistikk er ikke objektiv?

 

Jeg kjenner Karoli. Han er nabo med mormoren min. Han sier at rumenerne som er i Norge og kaller seg romfolk ikke er sigøynere, men simple rumenske kriminelle. De snakker ikke engang et kava ord romanès.

 

Nei, ingenting er objektivt. Vi er mennesker. Vi sanser og tolker, dette gjør objektivitet umulig.

 

Flott, og på hvilken måte viser dette at sigøynere oppdrar ungene sine på en mer forferdelig måte enn oss? Du gir jo nettopp et eksempel på et individ som kanskje er det motsatte?

 

Noen kulturer er bedre enn andre. Å mene at alle kulturer er likeverdig er som sagt kulturrelativisme, og kulturrelativisme er i min oppfatning i verste fall direkte ondskapsfullt.

 

Alle kulturer er ikke likeverdig for alle, absolutt ikke og det er derfor dette er subjektivt og ikke objektivt. Det å dømme andre kulturer er destruktivt, fordi de har sine meninger om hva de driver med og du har ingen makt over hva et annet menneske mener. Dette skaper dermed konflikter og hat.

 

Jeg mener det er mulig å opprette et bedre samfunn som er bedre for alle. Men måten vårt system gjør det på er etter min mening helt på trynet. Derfor så mener jeg at både sigøynere og det systemet du forsvarer står på lik linje, dere støtter begge søppelsystemer som undergraver mennesker.

 

Så fortell meg igjen hvorfor tror du at du/vi er bedre enn andre? Du har ikke vurdert at dette har noe med menneskets evne til å fatte virkelighet eller forvrenge virkelighet? Eller at du som person bare er et sansepunkt for masse impulser som igjen resulterer i filtrerte meninger. For å si det på annen måte: Hvorfor tror du at informasjonen sansesystemet ditt gir deg hele tiden er korrekt? I all den tid du har masse folk som går og skaper sine egne inntrykk om sitt eget samfunn og sitt liv, så vil man i det fleste tilfeller forsvare dette. Så bruk litt tid på å reflektere over dette, og skjønn at folk binder seg til ritualer og gir dem verdi igjennom symboler. Mennesket er komplekst, og verken du eller jeg har evnen til å fullstendig skjønne denne kompleksiteten nettopp fordi vi er bundet av våre egne illusjoner.

 

Jeg føler meg ikke spesielt knyttet til vårt samfunn og hvordan verden fungerer i dag, så jeg lider heller ikke av samme byrde som dere. Skjønner du at du har illusjoner, så er du litt mer påpasselig med å dømme andres virkelighet. Du har nok med din egen.

Endret av Shrooms
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Åpenbart er norske foreldre objektivt bedre til å ta seg av barna sine enn sigøynerforeldre som tvinger barna til å tigge og stjele, holder dem borte ifra skole, driver fysisk avstraffelse, og generelt gjør livene deres til helvete.

Norge er like mye et degenerert drittland som alle andre. Ikke tro at du bor i himmelen eller et annet jævla paradis. Du bor i et land der du blir dopet ned av velferdsskvip sånn at du kan sitte og påstå at alle andre er dårligere enn deg selv.

Endret av Lime Canes
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvilke forslag du snakker om engang. Jeg snakker om at kun idioter tror at de er en del av en objektivt bedre kultur enn andre.

Jeg kom med endel forslag til hvordan strukturere inn et tilbud som får bukt med tiggerkulturen de besitter, samt gi hjelp til trengende fattige barn de snor seg på.

Om ikke det var det du svarte på hva var det da?

Lenke til kommentar

Men seriøst, ikke få barn. Det siste verden trenger nå er flere folk som er lik dere. I århundrer har folk som dere terrorisert verden med troen deres om at vår kultur er best, vi har reist rundt i verden misjonert, voldtatt, spredd sykdommer og behandlet folk som slaver. Og fortsatt i dag så mener vi at vi er best. Så hvis du lurer på hva slags mennesker det var som koloniserte og terroriserte verden, så tror jeg dere bare kan se i speilet. Slutt å tro at dere er bedre enn andre, for dere har virkelig ikke snøring.

Endret av Shrooms
Lenke til kommentar

Vestlig kultur i langt mindre og mer moderat skala?

God dagen, min kjære mann!

Meget hyggelig å besvare dem her i dag. Håper de har det bra, at livet leker osv

 

Et spørsmål til dem hr LimeCanes, "hvordan vil de gå frem for å finne en løsning på Romanikulturens utnyttelse av sine barn, og parasittering på andres velferd.

Mvh

 

(Se, Hårek, jeg svarer høflig, ingen grunn til flere advarsler for å ha hetset Lime, Canes) :/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

God dagen, min kjære mann!

Meget hyggelig å besvare dem her i dag. Håper de har det bra, at livet leker osv

 

Et spørsmål til dem hr LimeCanes, "hvordan vil de gå frem for å finne en løsning på Romanikulturens utnyttelse av sine barn, og parasittering på andres velferd.

Mvh

 

(Se, Hårek, jeg svarer høflig, ingen grunn til flere advarsler for å ha hetset Lime, Canes) :/

 

Parasittering på andres velferd? Se på hvordan vesten har kolonisert verden og får råvarer fra hele verden. Det er merkelig hvordan produksjonen er lagt til land i det fjerne, mens det er vi som tjener på det.

 

Men dette er jo ikke parasittering, dette er ikke stjeling, for det blir gjort i den hvite manns ære! Og vi er jo alltid snille. Jeg håper det kommer en haug muslimske ekstremister og behandler dere på den måten dere gjør dere fortjent til. Så kan dere se hvordan holdningene dine ødelegger verden og skaper hat. Men du tror vel sikkert muslimer sitt hat mot vesten er helt ubegrunnet og kun fordi de er teite.

Endret av Shrooms
Lenke til kommentar

Foreslår at vi privatiserer kollektivtransport, så kan etniske nordmenn benytte et selskap som rettes bare mot dem, og tiggere kan ta et busselskap som rettes mot dem.

 

Så får vi se hvilke selskap som gjør det best.

 

Statlige busselskap kan ikke nekte innbyggere tilgang, det kan private.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...