Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Arg.. Hvorfor er kjæresten min slik?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trådstarter, du har igrunn en beslutning å ta. Du kan jo ikke tvinge ham til å høre på deg eller gjøre som du vil. Du har forsøkt å snakke med ham, men han vil ikke høre. Det eneste som gjenstår er egentlig et ultimatum. Men da må du være forberedt på å gjennomføre det også.

 

Anonym poster: c76720bc7c9a78c184a7ea5ecb80a908, du trenger virkelig å vokse opp hvis du tror at kjærlighet og medmenneskelige forhold er som en amerikansk bro-film.

Lenke til kommentar

På meg høres det litt ut som at det er for mye forhold - du er litt av den typen som henger oppå kan det virke som. Det er lett at det blir for mye da - nå snakker jeg utifra hva jeg syns. Da er det lettere å bare bli ferdig med sexen, dra tidligere til jobb mm.

Det er ikke alle som føler for å si ifra om dette, for ofte krisemaksimerer jenter og tar ting veldig personlig(som du nå med at han drar tidligere på jobb). Dermed blir det vanskeligere for typen å si ifra .... dessverre, for det blir en (snø)ball som bare baller på seg og blir større og større.

 

La fyren få puste, ta dere en rolig og avslappende prat uten å kritisere/krisemaksimere.

Hvis det går for deg så raskt, så skjønner jeg det er 3 veldig korte hyrdestunder dere hadde i går - kanskje du selv kan ta ansvar for egen seksualitet? Ikke la han pumpe på, men sørge for at dere nærmer dere orgasme mer likt, ev du først?

Endret av KarpeSkrotum
  • Liker 1
Lenke til kommentar

At du tror at han er utro fordi han drar litt tidlig til jobben synes jeg høres veldig paraniod ut... Jeg og liker å være tidlig ute til jobb..

 

Det med sexen hadde jeg tatt enda en prat med han om. Og jeg tror det er veldig viktig at du tenker over hvordan du tar opp dette. Dette er jo et sensitivt tema, og det kan hende han er usikker på hva han skal gjøre eller hvordan han skal gjøre det? Men hvis han ikke gjør det bare fordi han ikke gidder, så er det jo en helt annen sak.

Lenke til kommentar

OPPDATERING:

 

I dag tenkte jeg at jeg skulle prate med kjæresten min litt ang. disse to punktene, og hva han tenker om oss, hvor seriøs han er ect. (Få litt oppklart liksom).

 

Tror du ikke han drar ned buksa og begynner å runke av alle ting når jeg begynner å prate med han??

 

Samtalen blir noe slik som dette:

Meg: Hva er det du driver med??

Han: Jeg vet hva du trenger! Vi kan ha sex, så skal jeg også gi deg.

Meg: Ja men,, vet du hva. Jeg prøver å ha en seriøs samtale med deg her. Nå virker det på meg som du ikke har noe respekt for meg heller.

Han: *Fortsetter å runker* "joda.. alt er bra, du har alltid dine perioder hvor du er sur."

Meg: Ja, men det er fordi du aldri hører på hva jeg har å si! Jeg prøver å få til en samtale her å du sitter her å runker?!

Han: Ja, men jeg er kåt på deg. Ta av deg buksa nå :)

Meg: Seriøst...

 

Så ender det med at han bare må runke til han kommer, fordi det var UMULIG å få pratet til han på en voksen måte!

 

Etterpå spør jeg han det jeg lurer på og han svarer kjapt og kort. "Jeg drar på jobb for å begynne å jobbe litt tidligere". Ok, den er grei. Hvorfor gir du aldri meg da når vi har sex? "Joo, jeg skal gi mer.. "

 

Ja, hva synes du om oss da? Elsker du meg eller? Det virker ikke helt slik. "Ja, jeg elsker deg, alt er flott"

 

 

Hva faen? Skal jeg leve med dette her? Eier han ikke respekt for meg eller? :hm:Anonym poster: ad49d7504abfc18a9230a49abbc82001

Lenke til kommentar

Alltid like gøy å lese om folks samlivsproblemer mens man er langtidssingel, og vite at man ikke ligner på noen av dem det klages over. Lettere ironisk på alle mulige måter.

 

Haha, tenkte nogenlunde i samme baner her. Jeg har higet litt etter et forhold en stund nå (Du vet nok følelsen du og), men etter å ha vært i et par uker på denne kategorien i forumet har jeg fått litt avsmak kjenner jeg..Godt å være singel ja.

 

Til ts: Han typen din høres ut som et real piece of work. Når en dude bare drar ned buksa uten noen som helst antydninger til det han vil så burde det lyse noen lamper, SPESIELT når du legger opp til at du vil snakke. Det høres jo helt sinnsykt ut, hvertfall i mine øre.

Endret av fiskerdigg
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han er nok ikke sinnsyk, men jeg tror han er i en posisjon hvor han vet det skal snakkes om et tema han ikke vil snakke om. Det kan det jo være mange grunner til, men i verste fall har hun rett og han er ikke noe spesielt interessert i et forhold lengre, og da bruker han denne metoden på å avvæpne henne.

Lenke til kommentar

Kan virke som at typen diner litt vel useriøs og umoden når det kjem til forhaldet dykkar.

Er ingen klengete person av natur, so kan skjønne det 1. spørsmålet.

Når det gjeld det andre, so bør det gå ei varsellampe når han oppførar seg på den måten, kanskje han ikkje likar å snakke om følelsar og sånt, men i eit forhald må man kunne gje og ta like mykje.

 

Å sei at "du" gir når begge hadde sex, blir litt rart å sei. Sex skal ikkje kun handle om jenta, men om begges nytelse, lov å være litt egoistisk av og til, men til ai viss grad sjølvklart.

Personleg syns eg at noko det værste ei jente kan sei er; "elsker du meg ikke?" I ei sånn setting skal det seiast.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...