Gå til innhold

Er dette PlayStation 4-kontrollaren?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den så nå veldig liten og klumpete ut på bildet. Synes de kunne ha lansert litt flere størrelser på kontrollene, så folk som meg med store hender å kan spille.

• Liker 3
Skrevet

Hadde vært fornøyd om de bare brukte designet på PS3 kontrolleren, men endra på triggerene sånn at de ikke buler ut men heller støtter opp om fingrene slik at de ikke sklir av så forbanna lett!

• Liker 1
Skrevet

Jeg syntes den ligner litt for mye på et leketøy for at jeg skal tro at den er ekte. Stikkene ser ut til å ligge for langt ned i forhold til vinkelen på hånda også, nei, jeg har mine tvil..

Skrevet

Hvorfor ikke kopiere Xbox-kontrolleren? Beste kontrolleren å bruke over tid, selv om den kunne vært mer presis (D-pad'en spesielt)

Da må man ihvertfall fjerne batteriklumpen under, noe av det jævligste som finnes. Knagsårboks fra helvete.

• Liker 8
Skrevet

Tydelig at dagens konsollprodusenter ikke klarer å overgå hverandre, minner mer om en kontroll fra 84.

Utseendemessig iallefall.. Skal ikke skyte på meg brukervennligheten enda! :)

Skrevet

Det eneste de trenger å fikse på med det gamle designet er skulderknappene, og kanskje gjøre noe med spakene. Ellers er det bare bra.

Sony har allerede et flott kontroller-design som ligger godt i hånden, samtidig har de en av de bedre D-padene. De trenger ikke virkelig ikke å gjøre så mye med det. Touch-overflaten kan like greit være der så lenge den ikke er i veien.

• Liker 2
Skrevet
Hvorfor ikke kopiere Xbox-kontrolleren? Beste kontrolleren å bruke over tid, selv om den kunne vært mer presis (D-pad'en spesielt)
Da må man ihvertfall fjerne batteriklumpen under, noe av det jævligste som finnes. Knagsårboks fra helvete.

Enig i det, men med dagens batteriteknologi er det fullt mulig. Sony har heller ikke samme fokus som MS har/hadde, at batteripakken skulle funke på tvers av kontrollertyper

Skrevet

Hva mener du? Den er ikke i veien for fingrene når en holder kontrollen normalt?

• Liker 4
Skrevet
Hva mener du? Den er ikke i veien for fingrene når en holder kontrollen normalt?

noen liker og spille med teknikken "claw" f.eks. og da er den i veien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...