Gå til innhold

Er dette PlayStation 4-kontrollaren?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ekstremt stygg, men vil jo vise seg hvordan den blir i faktisk bruk (om dette representerer endelig design)

 

AtW

 

 

 

Du vet utvalget av tredjepartskontroller er godt på de fleste plattformer? Eller kanskje du burde spille på PC, som har flest native kontrollere, og overganger til alle konsollkontrollerene i tillegg?

 

AtW

 

Takler ikke kjøpe uoriginale kontrollere.

 

Jose.

Lenke til kommentar

Meget fornøyd over at det denne gang er 'Concave' analogstikker!! Håper kontrollen er stor nok og føles behagelig i hånden. Synes DS kontrollene er litt for liten, og kanskje litt 'klomsete' formet, så dette lover bra. Utseende bekymrer meg ikke da dette er uansett en prototype.

Lenke til kommentar

Om de fortsetter med samme designet som vanlig, burde de i alle fall lage noen større versjoner for oss med litt større hender. 360-kontrolleren er nesten perfekt. Ved lang bruk blir den også litt slitsom, men PS3-kontrolleren er helt ubrukelig for meg. Både analoger og skulderknapper buler utover, noe de ikke burde. Dårlig ergonomi, og lite effektivt. Det siste er at analogene er feil plassert, i alle fall den på venstre, der har 360 gjort det hakket bedre. På PS3 er det D-paden som er i hovedfokus, som blir teit når den nesten aldri blir brukt.

 

jeg har store hender og har ikke noen problem med playstation kontrolleren... men xbox kontrolleren derimot har jeg problemer med. får gnagsår av batteri pakken, og når spakene ikke er symtriske så får jeg krampe i tommelene. så når du sier at playstation kontrolleren er for små så betviler jeg dette sterkt.. fordi jeg har store hender og bruker sko størrelse 49.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...