Gå til innhold

Positivt overrasket over Ghost Recon Online


Anbefalte innlegg

Og kvalm, jeg kaster opp i munnen min bare av det jeg tenker.

Jeg trodde aldri jeg kom til å si dette..... Men.... Ghost Recon Online er faktisk..... Drit kult.

 

Jeg har hatet hva Unisoft gjorde med Ghost Recon og Spesielt Rainbow Six.

 

Så så jeg anmeldelsen til TotalBiscut, og han sa mye som hørtes bra ut, og det er jo gratis så jeg lasta det ned.

 

Jeg ble overasket, bortsett fra litt sci fi saker jeg ikke liker er spillet drit digg, Ikke bare er jeg god i spillet, men det funker som det skal, har du en rifle kan du drepe noen på bare et par skudd, 2-3 skudd på semi auto og de er døde, dette gjør at semi auto faktisk er et godt alternativ, i BF spillene tåler folka så mye at semi auto på assualt rifle er bare bortkasta med mindre du er i en lang distanse fight. jeg tror ikke COD en gang har semi auto.

 

Her kan jeg drepe folk på kloss hold med semi auto, drit digg. det er masse team work også, fordi folk tåler så lite er coverfire veldig effektivt, folk stikker ikke opp hode når det fly kuler rundt dem, flytter du deg fra cover og noen skytter på deg, er du nesten altid død.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger ikke så gode reaksjonevner i dette spillet. Er mer om å bevege seg rolig fremover og campe bak vegger etc.

 

Jo det trenger du, fordi folk tåler lite er det som oftest de som ser og skyter først som vinner, og det er ikke bare camping, du må bevege deg forover for å ta capture points, det handler bare om å flanke fienden og ikke løpe rett på.

Lenke til kommentar

WTF? De nye Rainbow Six og Ghost Recon-spillene fortjener ikke å bære navna!!1!1 Raven Shield forever! Men... det høres ut som du er en ekte tactical shooter fan, og likevel liker det (selv om det er 3. person *SPY*). Får teste det til helga, men husk at jeg kommer etter deg, Gunfreak, hvis det ikke er noe bra!

Lenke til kommentar

WTF? De nye Rainbow Six og Ghost Recon-spillene fortjener ikke å bære navna!!1!1 Raven Shield forever! Men... det høres ut som du er en ekte tactical shooter fan, og likevel liker det (selv om det er 3. person *SPY*). Får teste det til helga, men husk at jeg kommer etter deg, Gunfreak, hvis det ikke er noe bra!

 

her er videoen hadde testa det selv om jeg hadde hatt min stasjonære noe jeg ikke har for øyeblikket.
Lenke til kommentar

Shit jeg er vist bare god i dette spillet, Jeg levla til level 5 med Assault, og da kan man ikke lengre spille med lav level folk, da kastest man ut blandt de store gutta, og tenkte nå får jeg juling, og det gjord jeg de første gangene, men nå, spller jeg som recon og bruker MP5 med lydemper, og nå spilte jeg mot de store gutta, folk som tåler mye mer enn de jeg spillte med, folk med fancy våpen, og like vel var jeg god 9 kills 3 deaths, med en kills steak på 6, sneak meg rundt, skøyt fienden, prøver å ta over capture pointed, men tøprene på laget mitt var elendige så det var liksom meg mot alle slemmingene.

 

Vi tapte da så klart, men jeg var beste spiller på begge lag, nå nå føler jeg meg stålt, jeg er aldri god på MP spill, er helt middelmådig i BF3 Bad company 2 osv. Selv om jeg har spillt MP fps siden Delta force 2.

Lenke til kommentar

Kan virke som taktisk tilnærming til spillet faktisk fungerer da, eller?

 

Ja det funker, og det er innebygget saker som gjør at du må bruke teamwork for å vinne.

 

Hørt at det skal være en forenklet versjon av flerspilleren til Future Soldier. Stemmer dette?

 

Har ikke spillt futuresoldier, men dette skal være ganske unikt.

Lenke til kommentar

Ok, hadde en EPIC match,de har en gameplay sak som gjør at hver gang man capper et capture point får man mer tid, dette gjør at matcher som er stand still og ingen ting skjer og ingen tar noen points er korte sånn 3 minutter, men er kampene gjevne og capture points bytter hånd ofte går det mer og mer tid.

 

Nå var det den gjevne kampen, og senter capture pointet bytte hånd hele tiden, så det som kunne vært en 3 minutter kamp varte 37 minutter til det ble sudden death. Men laget mitt vant, jeg ble beste spiller i matchen med høyest score, over 6000 xp på den matchen, gikk opp en hel level bare på den matchen. Sikke give and take, vi to pointed, de tok pointet osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...