Gå til innhold

Grand Theft Auto V kommer i september (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Når de først utsetter spillet såpass lenge, burde de ventet helt til neste generasjon. Vil være utdatert på konsoll i løpet av få måneder om det kommer til PS3/X360.

La de polere på spillet sitt. Det er bare bra.September er heller ikke så veldig lenge til. Jeg hadde forventet meg et enda senere slipp.Uansett så venter jeg på PC-versjonen, så jeg forventer ingenting før våren 2014.
Dette er ganske sikkert en bevisst del av markedsføringen. Nå er ikke jeg veldig glad i disse spillene, men det er litt dårlig gjort å lure fansen sin på denne måten.

 

Er ikke rart at andre utviklere er redd for å sitte forventet lanseringsdato...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når de først utsetter spillet såpass lenge, burde de ventet helt til neste generasjon. Vil være utdatert på konsoll i løpet av få måneder om det kommer til PS3/X360.

 

Dette er ganske sikkert en bevisst del av markedsføringen. Nå er ikke jeg veldig glad i disse spillene, men det er litt dårlig gjort å lure fansen sin på denne måten.

 

1. Dette kommer til å bli kanskje et av tidenes mest solgte spill, av økonomiske grunner er det derfor jævlig dumt å lansere et spill til en ny konsoll som som ikke har noe som helst i nærheten like stor brukermasse som denne generasjons konsoller.

 

Dette kommer til å selge i bøtter og spann, uannsett hvor mange av dere som syter.

 

2. Kan godt være Rockstar hadde september i tankene med en gang, kan godt være ikke. Det er vel få spill det settes like skyhøye forventninger og kvalitetskrav som et nytt GTA, jeg har nesten aldri hatt så høye forventninger til et spill før. Så kan like godt være så enkelt som at Rockstar fant ut at de ikke "er der de ønsker" til våren.

 

Uannsett hva grunnen må være gir de ekstra månedene ihvertfall et bedre spill tilbake til oss til syvende og sist, selvom dette er årets verste nyhet hittil for meg også.. :(

Endret av MrLG
  • Liker 1
Lenke til kommentar

1. Dette kommer til å bli kanskje et av tidenes mest solgte spill, av økonomiske grunner er det derfor jævlig dumt å lansere et spill til en ny konsoll som som ikke har noe som helst i nærheten like stor brukermasse som denne generasjons konsoller.

 

Dette kommer til å selge i bøtter og spann, uannsett hvor mange av dere som syter.

 

2. Kan godt være Rockstar hadde september i tankene med en gang, kan godt være ikke. Uannsett gir de ekstra månedene ihvertfall et bedre spill tilbake til oss til syvende og sist.

Jeg syter ikke, men snakker om markedet og kundebehandling.

 

Husk at brukermassen for neste generasjon vil vokse raskt. Samtidig avtar den nåværende generasjonen, mange kjøper ikke spill til disse lenger, og vil i tilfelle avvente en PC versjon. (som kanskje aldri kommer)

 

De ekstra månedene gir ikke uansett et bedre spill, om planen hele tiden har vært høstlansering. Det kan til og med hende at spillet er ferdig lenge før, men at det av markedshensyn blir liggende og vente.

Lenke til kommentar

Jeg har ventet lenge på dette, og klarer å vente litt til. Jeg har lært meg å "gi mer faen" om dagene. På en positiv måte, altså. Det jeg mener med det, er at jeg bare lar ting dure og gå og lar meg ikke stresse opp på samme måte som før. Jeg tar én ting om gangen, og hvis det skulle dukke opp et stort problem, så løses det best når man har hodet med seg. Dette høres ut som pisspreik, sant? Poenget er at tiden går fortere når man trives, og dermed vil september komme fortere. Mellom januar og september vil det også være nok av andre hyggelige stunder å se frem til, som igjen gjør at man nærmest glemmer at man venter på GTA V! :)

 

Skulle gjerne skrevet "klarer ikke å vente", men jeg klarer!

 

(PS: Jeg har ikke røykt noe. Jeg er bare i et litt merkelig humør.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hm... Var det ikke rykter om en eventuell PS4-lansering i September 2013? La meg se...http://www.gamesthirst.com/2012/11/30/rumor-playstation-omni-to-release-september-2013-killzone-4-next-gen-uncharted-in-development/Hadde vært en utrolig overraskelse om PS4 lanserer med en versjon av GTA5 med oppgradert grafikk, framerate og oppløsning.

 

Husker ikke hvilket videointervju jeg så, men de sa at IKKE kommer til PS4/Xbox "720" fordi de allerede har lært seg denne gen. med konsoller så bra å kjenne, så de vil greie å få mer ut av de eldre konsollene, en å lære seg de nye nå.

Lenke til kommentar

30 fps er bra nok, men 55fov? Virkelig? Hva er poenget med det? Kommer til å se jævlig ut på store skjermer.

 

Jeg bryr meg veldig om fov. 55 er det laveste jeg har sett noen gang. Selv liker jeg 90fov.

 

Men jeg skal spille på PC, uansett. Orker ikke tørke støv av Xboxen.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

30 fps er bra nok, men 55fov? Virkelig? Hva er poenget med det? Kommer til å se jævlig ut på store skjermer.

 

Jeg bryr meg veldig om fov. 55 er det laveste jeg har sett noen gang. Selv liker jeg 90fov.

 

Men jeg skal spille på PC, uansett. Orker ikke tørke støv av Xboxen.

 

Bruken av 55fov "argumenteres" med at det skal se bedre ut på TV skjermer og når man sitter langt unna. Uansett er hovedgrunnen til 55fov og 30fps bruk at consolen ikke klarer å rendre mer uten å lagge. Du får vente til PC får en shitty consoleport av spillet og noen mnd til modders har ordna opp i det Rockstar skulle ha gjort.

 

Inb4 ingen mod support.

Lenke til kommentar

Nemo problemo å bruke spake på PC :)

 

Jeg er klar over at det sikker går ann å koble til kontroller og så på en eller annen måte få det over på tven, men nei, jeg synes det er deilig å bare skru på konsollen og spille med kontrollen uten mer om eller men. herlig ;)

Endret av herzeleid
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...