Gå til innhold

War Thunder-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjekt å se at noen tok initiativet til å starte en tråd for War Thunder. Har spilt spillet ganske mye de siste 3 månedene og er level 20 med amerikanerene og 6 med russerne og 7 med resten av nasjonene.

 

Ville ikke anbefalt amerikanere slik som spillet er nå. Det er jo ganske kjekt med masse raketter og store bomber på fighterene men det eneste amerikanse fly er gode på er "Boom & Zoom". Altså det å klarte og stupe ned på fienden. Alle andre nasjonen er mye, mye bedre i "Dogfights" or "Turn Fights".

 

Men B-17/24= God Mode activated :dribble: For det første er du helt umulig å ødelegge. Det kan fort hende at du mister all kontroll og daler sakte ned mot døden. Men det er alltid 5-6 K/D sultne spillere som følger etter deg. Jeg ender ofte opp med 7-8 kills før jeg endelig krasjer i bakken eller sjøen. Bortstett fra når jetfly med kanoner stuper etter meg :hm: Må også få lov til å si at det amerikanske jetflyet, Sabre F-86. Er veldig dårlig sammenlignet med alle andre jetfly. Sabre har 6x 50.cal machineguns mens de andre jet/rakett flyene har 20-30mm kanoner.

 

Nesten det eneste jeg har å klage på er at reparasjons prisene på War Thunder er altfor overdrevet. Man har 10 gratis repairs for hvert nytt fly man kjøper. Etter på det så må du punge ut penger. Eller vente X antall dager før det blir reparert gratis. Vil du få ting raskt så må du bruke penger på å kjøpe gull. Du kan oppgradere mechanics skill på hangar slottene dine som speeder opp denne prosessen. Men igjen tar dette ganske lang tid.

 

For eksempel: B-17 har fra starten av 8x 500lb bomber. For å få tak i, for eks. 8x 1000lb bomber så må du kjøpe "pylons" som koster rundt 1 million lions. Noe som er helt tåpelig historisk sett fordi bomber på B-17 var aldri under vingene men i selve flyet :hrm: Og det å reparere selve B17'en etter at du mister en er.... Grusomt :ph34r:

 

Raskeste måten å få gjort ting på er å investere i Premium og det å kjøpe "lions" for å dekke de rådyre reparasjonene. Jeg vil ikke skremme vekk folk som har lyst til å prøve dette spillet. War Thunder er veldig bra gjennomført og viss du liker fly spill som IL-2 så er War Thunder absolutt anbefalt! Du får ikke problemer med "silver lions" før du er over tier 6-7. Men valutaen er $$$ så det er ganske billig å kjøpe gull.

 

Warthunder er så mye bedre en World of Warplanes. Mus og tastatur funksjonen i Warthunder er veldig, veldig bra så ikke vær redd viss du ikke har joystick eller lignende :) Arcade modusen er mest spilt og her er det Mus og Tastatur som dominerer.

 

edit: mitt ingame nick er: ravensrage

Endret av ravens_rage
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg blir nødt til å teste dette.

 

Har ganske mange timer med IL2 bak meg, men begynner å bli lenge siden jeg har hatt gleden av å fly mot andre spillere.

 

Jeg er litt usikker på hvilken nasjon jeg satser på, men i første omgang tror jeg det blir USA (P-40) og Tyskland (BF109-G6). Begge fantastiske fly.

Lenke til kommentar

Skal definitivt teste dette. World of Warplanes fungerer bare ikke for min del og etter hva jeg har lest og hørt om dette så ser dette ut til å gjøre ting riktig.

 

 

Men konsept, meny og tech-treet ser ganske så rippa ut fra Wargamings' sine spill, fare for saksøking eller..?

Lenke til kommentar

lol@beaufighter.. ! for en maskin. Skutt ned et par stykker så blir jeg angrepet av to hurricanes. skjøt ned en fort med tail gunnern. andre dreper en motor og nesten hele andre vingen min før jeg skyter han og ned. på vei mot flyplassen med en motor og et fly som ryker og styrer som en gammel sjark så blir jeg beskutt på ny. Noen hundre meter fra fly stripa så plukker jeg ned en til da motor nr2 blir skutt i filler.. flaps, ned med gear. skutt på igjen.. lander, rep. og ut for mer win. Jeg digger beaufighter!! fy søren for en slugger som tåler masse julig å sparker hardt fra seg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...