Gå til innhold

War Thunder-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

-None of the skills in that tab affects the player, they are all used for the ai gunners only so adding precision for example won’t make you shoot more accurately with your main guns or cannons.

They also won’t make you shoot more accurately when taking over the post of gunner yourself."

 

Og jeg som trodde Jingles var gud og alt han sa stemte .. :) da har jeg kasta bort en del poeng på accuracy og precision, jaja

Lenke til kommentar

Spilte mine tre første runder igår kveld, og er allerede forelsket i spillet.

 

Bestemte meg for å legge hovedfokus på den japanske fighter linjen. Man må jo bare ha Zeroen, eller A6M(x) som den vel heter. Er det noen som har erfaringer med den, eller andre japanske fly for den del?

Endret av olefurz
Lenke til kommentar

Så fett ut, vil joine. Men er det noen som har SYS REQ på denna?

 

 

kanskje en ide å oppdatere 1stpost med sysreq?

 

Finner du de så får du poste det så skal jeg oppdatere første post. alt jeg kan si er at jeg kjører wot på rundt 50-60fps og WT som ser mange ganger bedre ut på max på stødige 160fps+

Lenke til kommentar

Hvorfor er flyene så trege... går jo som sirup.

 

Sett deg i cockpit og fly lavt, veldig lavt. da går det ikke så tregt som det virker :) Selvfølgelig med en fighter og ikke et tregt bombefly. feks. trollina er treg, veldig treg.

 

 

Videre så har jeg og startet å herje litt med russiske fly. Veldig artige fly. her skal jeg bli en stund! money maker setup/xp grinder, 3 reserve, 1 tier 1 fly og preimum trollina. Bare å sette seg tilbake å le mens folk prøver å skyte ned trollina. Har endt mange ganger som top gun bare ved å være med fiendens fly stripe å bombet den sønder og sammen :dribble: Masse bonus kills fra folk som prøver å ta deg ut. bare se opp for kamikaze

Endret av Satchrat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...