Gå til innhold

War Thunder-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratz!

Noen som kan hjelpe meg med hvilken jet linje jeg skal gå? Alle landene har vel et eget jet, men klarer ikke bestemme meg hvilket jeg skal gå for, atm er jeg på vei mot Tyskerene sitt, som har et veldig tungt skytts, men ellers veldig treigt + treigt å snu.

 

Tenker på Mig, men vet ikke. Tips noen?:=)

Lenke til kommentar

Good times med den nye updaten, spillet flyter bedre. Hadde to crash landings i går. Det systemet er bare artig :) Fikk skutt av en vinge i det jeg ligger bak en spitfire med beaufightern min. den spinner ut av kontroll men fikk satt skudd i han så han gikk ned mens jeg var på god vei til en fly styrt :w00t: Virker som enkelte fly tåler litt mindre, men det synes jeg ikke er en direkte dårlig ting. Nå må jeg faktisk justere litt vinkler så jeg fordeler skaden rundt om. alt i alt en god update i mine øyne.

 

 

Edit: Du skal ha et "premium" russisk bombefly i hangaren din også. Som en gift fordi du deltar i open beta :)

Endret av Satchrat
Lenke til kommentar

Altså, når du trener Crew, hva bør du trene først? Hva er viktigst osv? :p Noen som har god peiling på det?

 

http://forum.gaijine...or-war-thunder/ Sjekk ut litt ned i den posten her. Første jeg ranker på mine fightere er, Mest på G-tolerance og Stamina. Så fordeler jeg litt på vision skill, og reload. Det er de som gir mest igjen for penga syns jeg i starten

 

 

Edit: beaveer er inne på noe. Men husk at gunners skill kun gjelder gunnerne du har med og ikke deg selv.

Endret av Satchrat
Lenke til kommentar

Edit: beaveer er inne på noe. Men husk at gunners skill kun gjelder gunnerne du har med og ikke deg selv.

 

Har hørt det motsatte, at hvis pilot og gunner er samme person så gjelder fremdeles accuracy og precision. Gir også mening siden du alltid har ett poeng i "experienced gunners".

Lenke til kommentar

Og jeg har hørt det motsatte :p gjorde en feil i starten å gikk utifra det du sier. Min kittyhawk fikk ikke bedre presisjon selv om jeg sikta dårlig.

 

fra tråden jeg linket til.

 

"b. Gunners-

 

-None of the skills in that tab affects the player, they are all used for the ai gunners only so adding precision for example won’t make you shoot more accurately with your main guns or cannons.

They also won’t make you shoot more accurately when taking over the post of gunner yourself."

Endret av Satchrat
Lenke til kommentar

Og jeg har hørt det motsatte :p gjorde en feil i starten å gikk utifra det du sier. Min kittyhawk fikk ikke bedre presisjon selv om jeg sikta dårlig.

 

fra tråden jeg linket til.

 

"b. Gunners-

 

-None of the skills in that tab affects the player, they are all used for the ai gunners only so adding precision for example won’t make you shoot more accurately with your main guns or cannons.

They also won’t make you shoot more accurately when taking over the post of gunner yourself."

 

Okey, myth busted. Takk for oppklaringen :)

 

Edit: Forresten, hva pleier dere å sette Gun Targeting Distance til?

Endret av beaveer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...