Gå til innhold

War Thunder-tråden


Anbefalte innlegg

Level er du da? (vet det ikke betyr noe men det gir meg pekepinne på hvor mye du har spilt.) 

 

Driver selv å tester ut Team USSR for øyeblikket, likte dem ganske godt, eller de hadde ganske bra fly nokså tidlig i spillet. Er bare level 10 aka 54 timer spilt sånn cirka.

 

Tyskland er for øyeblikket "main" eller høyeste battlerated fly, men skal få prøvd alle først, i hvertfall til 4.3-4.7 flyene.

Endret av nagina
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Level er du da? (vet det ikke betyr noe men det gir meg pekepinne på hvor mye du har spilt.)

 

Driver selv å tester ut Team USSR for øyeblikket, likte dem ganske godt, eller de hadde ganske bra fly nokså tidlig i spillet. Er bare level 10 aka 54 timer spilt sånn cirka.

 

Tyskland er for øyeblikket "main" eller høyeste battlerated fly, men skal få prøvd alle først, i hvertfall til 4.3-4.7 flyene.

Er vel level 16 om jeg ikke husker feil. Spiller i hovedsak som tyskland. Ja... det glemte jeg å si. Jeg spiller bare ground forces med tanks. Sparer fly til jeg har oculus rift :). Har som høyeste tanks Tiger 2H Endret av GrinderX9
Lenke til kommentar

Helt motsatt her, aldri og vil heller ikke prøve tanks, tuturial var nok, ble super lei :p nei, heller world of tanks hvis tank spill...?

 

Er level 11 (kun fly).

 

Mulig du har prøvd det litt for lite da, til å egentlig forme deg en god mening. men men.

 

Personlig synes jeg war thunder ground forces slår world of tanks på nesten alle måter. Men på grunn av personlige preferanser vell og merke. World of tanks er bedre når man bare har lyst til å ta en kjapp rask morro for å ha det gøy i 5 min.

 

jeg liker realisme over Arcade når det gjelder denne type spill. War thunder er litt "tregere", da tanksene har mer lealistiske måter å bevege seg på, reload tider, turet turns og hastigheter. Men alt kommer ned til preferanser.

Men objektivt så har war thunder en mye grafikk motor, den estetiske stilen kan være en ting, men motoren til war thunder ser råflott ut og krever mye mindre resurser enn wot sin. Lydbilde er også overlegent i war thunder.

 

Men. Har bestilt Oculus rift nå, så kommer til å bli med å fly om litt ;)

Lenke til kommentar

Om det er noen som er gira på å squadde opp er det bare å adde toolate87, evt sende meg en PM. Har brukt mest tid i Japanske fly, men har i det siste beveget meg over mot Tyskland med et par fly og tanks.

Kan sikkert kjøpe no premium i andre land om dette ikke passer. Begynner å bli lei av å spille alene ;)

Lenke til kommentar

Om det er noen som er gira på å squadde opp er det bare å adde toolate87, evt sende meg en PM. Har brukt mest tid i Japanske fly, men har i det siste beveget meg over mot Tyskland med et par fly og tanks.

Kan sikkert kjøpe no premium i andre land om dette ikke passer. Begynner å bli lei av å spille alene ;)

 

Kunne vært gøy. Men har så lite  tid til å spille, blir bare en runde i ny og ned. Små barn og jobb, så blir ikke noe tid til å sitte med mic å kunne samarbeide på en ordentlig måte :(

Lenke til kommentar

 

Om det er noen som er gira på å squadde opp er det bare å adde toolate87, evt sende meg en PM. Har brukt mest tid i Japanske fly, men har i det siste beveget meg over mot Tyskland med et par fly og tanks.

Kan sikkert kjøpe no premium i andre land om dette ikke passer. Begynner å bli lei av å spille alene ;)

 

Kunne vært gøy. Men har så lite  tid til å spille, blir bare en runde i ny og ned. Små barn og jobb, så blir ikke noe tid til å sitte med mic å kunne samarbeide på en ordentlig måte :(

 

Er i den samme situasjonen selv, så det blir stort sett på kvelden/natta, etter at roen har senket seg.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Da drar vi frem denne døde tråden igjen.

 

Jeg er fremdeles ganske aktiv i war thunder. Men ettersom jeg i løpet av sommeren fikk min Oculus rift har jeg endelig begynt å spille med Fly. noe jeg har ventet med, rett og slett fordi jeg følte jeg trengte noe track IR lignende for å kunne heve meg. Men oculus riften, i tilegg til den ekstreme innlevelsen, gjør også samme nytten og bedre :) . Desverre har selv Rift CV1 for dårlig oppløsning til egentlig kunne spille simulator battles uten iconer. Men i Realistic battels er det midt i blinken. Sykt hvor god Awerenes man har med Oculus. Jeg er elendig til å komme meg unna om jeg får noen på halen. Men kommer jeg meg først bak så skal det litt til å riste meg av :)

 

Ettersom jeg kjører tysk og amerikans tanks linje, endte jeg opp med å gå for britiske fly (har uansett hatt litt problemer med å treffe med tyske fly i andre simulatorer som IL2, pga nesemonterte maskingevær og kanoner) Fury greia man starter med var ett lite helvete, rakk ikke mer enn to kamper med gladiator før jeg fikk hurricane, som endelig er noe som kjennes ut som en ekte fighter.

 

Har også testet litt Groundforces med oculus rift. Hadde tenkt å starte med simulator battle, da det passer riften og innevelsen best og sitte som kommandøren på tanksen. Men trykka på feil og startet en arcade kamp. Tok meg 2 minutter å bli så kvalm at jeg holdt på å spy. Blir litt fort VR syk, og med låst kamera bak tanksen så gikk det rundt for meg før jeg viste ordet av det :p.

Så testet jeg noen sim kamper, men desverre er oppløsningen ett mye større problem her enn når man flyr, pga manglende ikoner. Det er mulig da kikkerten gjør opp litt for dette, men føler ikke jeg konkurerer på lik linje med de andre. Så det blir nok flying i VR og tanks uten VR fremover.

Lenke til kommentar

Fikk første spittfire i går kveld :) . Men lurer på hvorfor den har battelrating som er litt høyere enn første hurricane. Statistisk er det ikke den ting den er bedre til. Samme det, den fortjener høyere ene og alene pga sexy utseende. Skal ikke undervurdere den psykiske effekten av å få en spittfire etter seg heller :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...