Gå til innhold

War Thunder-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde dette for en mnd siden, likte det absolutt ikke. Styringen var heeelt forferdelig synes jeg. Så ser jeg noen videoer på youtube (jitters) og han snakked om arcade og andre modes. Går inn i spillet igjen og ser pinadø at moden som sto på default ikke var arcade... Prøver igjen og heisann og hoppsann det var jo ikke så vanskelig å styre hehe.

 

Første match jeg spilte (zie germans) gikk ok, hadde en.. 500 score helt ok. Andre match... Vel lar dette screen tale for seg selv hehe.

 

Og hadde et super derp lol moment på torturial. Skulle lande på hangarskip men glemte å sette ned landingshjulene xD cræsjlandet, men fikk landed og passed haha. Skjedde noe lignende i den første fighten, ble skutt noe til de grader i fillebiter. Klarte å sette den ned sånn noelugnde (var på vei å cræsje, allt av motor og vinger var totalt gjennomhullet) men hadde såpass liten speed når jeg traff flystripa at jeg fikk landing + no engine landing bonus xD

 

Blir nok mer spilling etter jeg er hjemme fra skolen gitt

post-262771-0-99322900-1363849647_thumb.jpg

Lenke til kommentar

spiller dere med joystick eller mus ? Hvor får jeg tak i spillet ?

 

Spillet lastes ned fra warthunder.com. og er play 4 free.

 

Jeg spiller bare med mus og tastatur, men spiller også bare i arcade battles. Kan se for meg at joystick er mer praktisk i historical battles; i arcade er det ihvertfall bare en hindring.

 

Edit: Jøss, ninjad halvannen time etter posten

Endret av olefurz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Keyboard og mus her. Brukt google i 2 sekudner og så finner du nok det kjappt.

hvorfor google når jeg kan spørre dere som har peiling og få et presist svar
Lenke til kommentar

Eneste forskjellen mellom ammoen slik jeg har forstått, er at du har omni som inneholder ammunisjon for både luft og bakke mål, en for bare bakke mål, en for bare luft mål og til slutt har du stealth, som da fjerner tracers, blir litt vanskeligere å se hvor kulene flyr for din egen del, men samtidig kan det være vanskeligere for han/hun du skyter på å skjønne hvor du kom/kommer fra.

 

Ellers virker det som flyene generelt sett etter oppdateringen tåler mye mer? Eller har gunnerne på spitfire flyene blitt kraftig nerfet?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...