Gå til innhold

Ni No Kuni: Wrath of the White Witch - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Hei,

 

Takk for din ordre!

 

Det siste partiet av dette spillet, som vi la ut for salg i går, er dessverre noe forsinket inn på vårt lager. Bestillingen står og vi har bekreftelse på at de er på vei, men det kan ta noen ekstra dager før varen blir levert til deg. Mest sannsynlig ikke før over helgen.

 

Om dette er et problem, så står du selvfølgelig fritt til å avbestille. Om vi ikke hører noe fra deg, så sendes spillet ut så snart det kommer på lager.

 

Ta gjerne kontakt dersom du har noen spørsmål."

 

Kjipt, men like greit da jeg jobber hele helgen. Får bare håpe at alt er i orden og de faktisk er på vei.

Lenke til kommentar

"Hei,

 

Takk for din ordre!

 

Det siste partiet av dette spillet, som vi la ut for salg i går, er dessverre noe forsinket inn på vårt lager. Bestillingen står og vi har bekreftelse på at de er på vei, men det kan ta noen ekstra dager før varen blir levert til deg. Mest sannsynlig ikke før over helgen.

 

Om dette er et problem, så står du selvfølgelig fritt til å avbestille. Om vi ikke hører noe fra deg, så sendes spillet ut så snart det kommer på lager.

 

Ta gjerne kontakt dersom du har noen spørsmål."

 

Kjipt, men like greit da jeg jobber hele helgen. Får bare håpe at alt er i orden og de faktisk er på vei.

 

Fikk samme melding som deg. Cdon hadde faktisk på lager i dag, så jeg bestillt hos dem og avbestillte den andre.

Lenke til kommentar

Begynte på spillet igår klokken 18.15 og har spilt det 7 timer allerede

Er lenge siden jeg har sittet kun på et spill å spilt så mye, men det er fordi Ni No Kuni er herligt!

Fantastiske første 7 timer og langt ifra lei!

Hvis det fortsetter slik så er dette spillet enkelt verdt 649kr som jeg ga for det!

 

Har også et spørsmål til dem så har spillet. Hva kalte dere deres første familiar og hvilken level er familiaren din?

Min heter Zeanom og er i level 10 :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Begynte på spillet igår klokken 18.15 og har spilt det 7 timer allerede

Er lenge siden jeg har sittet kun på et spill å spilt så mye, men det er fordi Ni No Kuni er herligt!

 

Fantastiske første 7 timer og langt ifra lei!

Hvis det fortsetter slik så er dette spillet enkelt verdt 649kr som jeg ga for det!

 

Håper det er bedre enn demoen ga inntrykk av...på tide vi får ett bra spill på PS3 igjen.

Lenke til kommentar

Da skjønner jeg ikke hvorfor du kjøpte det når du sa demoen var ikke så god...

Det ødelegger ikke for meg fordi PS3 har hatt noen drømme år med flere topptitler.

LPB 1-2, Demon's Souls, Uncharted serien, God Of War 3, 3D Game Dot Heroes, Killzone 2-3 som meg og sikkert mange andre som likte godt.

 

Ser ingen grunn til å ikke tro at PS3 har et råflott 2013 som startet med Ni No Kuni og fortsetter utover første halvåret med andre titler i horisonten! Selvom mange av disse titlene ikke passer for alle, men det gjør de for meg, enkelt å greit :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Da skjønner jeg ikke hvorfor du kjøpte det når du sa demoen var ikke så god...

Det ødelegger ikke for meg fordi PS3 har hatt noen drømme år med flere topptitler som falt i smak hos meg. LPB 1-2, Demon's Souls, Uncharted serien, God Of War 3, 3D Game Dot Heroes, Killzone 2-3 bare for å nevne noen av dem.

 

Ser ingen grunn til å ikke tro at PS3 har et råflott 2013 som startet med Ni No Kuni og fortsetter utover første halvåret med andre titler i horisonten!

 

Kjøper alle exlusive spill til PS3 fordi jeg er samler. Siste gode spillet jeg spillte var Demon`s Soul.

LBP var gøy i 1 time. Uncharted serien hadde ræva skyting. GOW3 var ok. Killzone 2 var ræva, 3 var ok.

3D dot Har jeg, men ikke spillt.

Lenke til kommentar

Jeg tror han mente at spillet kan ende opp og bli for kjedelig.

Det er vel det alle er redd for.

 

Dyrene er så liten at det er ingen trussel eller kul scala , spillet er rettet mere mot barn og men ikke i alle delene.

 

Det jeg er redd for er at det er overhypet (hvor mange dårlige spill har ikke fått 8-10), og at det skal bli som Dragon Quest(syns serien er så kjedelig) Andre Jrpg har litt mere tøffere stil en Ni No Kuni.

 

Er ikke redd for og miste penger men heller for og nok en gang spille gjennom et elendig overhypet Jrpg spill, savner golden eraen , men er optimistisk og trur dette kommer til og bli knallbra : D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ah selfølgelig har PSn klart og ødelagt digital kopiene til alle som spiller..........

nå må jeg vente på en fil som igjen må nedlastes og jeg ingen har peiling når den kommer.

 

Level 5 og PSN får et stort minus fra meg i dag, digital kopien var der sån at folk kunne spille tidlig men nå må de vente 1-2 dager ekstra, hele dagen har gått i dass..

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Ah selfølgelig har PSn klart og ødelagt digital kopiene til alle som spiller..........

nå må jeg vente på en fil som igjen må nedlastes og jeg ingen har peiling når den kommer.

 

Level 5 og PSN får et stort minus fra meg i dag, digital kopien var der sån at folk kunne spille tidlig men nå må de vente 1-2 dager ekstra, hele dagen har gått i dass..

Jævla surt for deg så måtte vente på den filen

Men dette er et tegn alle bør få med seg, digitale spill er ikke framtiden! Her har man et godt eksempel på at spill disker må finnes i butikker!

Lenke til kommentar

Jævla surt for deg så måtte vente på den filen

Men dette er et tegn alle bør få med seg, digitale spill er ikke framtiden! Her har man et godt eksempel på at spill disker må finnes i butikker!

Skal prøve og instalere spillet på nytt, kanskje det er feil med min fil,

Men jeg søkte opp dette problemet og det var over 100 tråder om samme tingen, og ingen som jobber i PSN har svart enda

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...