Gå til innhold

Ni No Kuni: Wrath of the White Witch - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke verdens mest troverdige kilde, men virker gjennomgående for det jeg har lest:

Den største familiar´en er litt større en hovedpersonen, Oliver.

 

http://www.gamefaqs....-witch/65144996

 

Åh.. er litt synd. Hadde vært gøy med litt større monstre også :p Testet demoen, og jeg må si jeg ble positivt overrasket over combat systemet i spillet. Pleier ikke å like jrpg, men denne tror jeg jaggu jeg skaffer meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

har alt forhåndsbestilt spillet, falt pladask for stilen i spillet, og siden jeg fant ut først her at det var en demo av spillet så er den også på vei ned atm. gleder meg :)

Lenke til kommentar

Ja helt latterlig! Gikk fra 799 til 1149... lol... Veit ikke om jeg gidder det as. Kun butikken som skor seg rike i det tilfellet.

 

ja og kostet 699 for 1 måned siden på samme side! gikk ifra å like coolshop til å HATE coolshop! at den har steget med nesten x2 i pris på 1 måned sier at alt de bryr seg om er penger å ikke faste kunder. vel.....de mistet en nå:/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ja og kostet 699 for 1 måned siden på samme side! gikk ifra å like coolshop til å HATE coolshop! at den har steget med nesten x2 i pris på 1 måned sier at alt de bryr seg om er penger å ikke faste kunder. vel.....de mistet en nå:/

 

Fytti grisen for en blodpris. Enten så vil de ha utgavene selv, eller så vil de ikke ha kundene tilbake. Har selv sett utviklinga der (første prisen jeg så var 899).

 

Til de som har bestilt WE fra spaceworld, så har de begynt å sende ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

har nå testa demoen, og jeg likte det jeg fikk teste. kamp systemet var litt kronglete, men bedre enn hva jeg har testa før med jrpg. ser fram til å få spillet på torsdag hvis ikke gamezone svikter. WE frister, men ikke til den prisen coolshop selger den for, har også fra før erfaring med at de selger CE som de egentlig ikke har inne (borderlands 2)

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg enten:

 

Venter (kanskje forgjeves) på at en CE kommer til salgs til en pris som ikke er en fornærmelse med tanke på at det er en forbruksvare som egentlig koster 700-800 spenn, og at de får den boka inkludert i standard edition i japan.

 

ELLER

 

Kjøpe standardutgaven med strategiguiden som skal inneholde info om alle familiars, og i tillegg gi tilgang til en Gold Hurley familiar. Tror PSN versjonen også inneholdt 2 ekstra familiars.

Lenke til kommentar

Nei, den som følger med er på 300 sider, og er mer som et leksikon for spells, familars og lore. Den strat guiden inneholder familiar stats og walkthrough + hemlisser for 100% completion...

 

Prøver bare å finne en trøstepremie å gi meg selv, er så lei for å ikke ha kjøpt CE. Fikk øya opp for spillet først idag, dum som jeg er :p

Lenke til kommentar

Du kan holde et øye med Elkjøp ihvertfall. Det hender de plutselig får inn noen igjen. Husker det skjedde med Diablo 3 CE. Eller kanskje Gamestop kan holde en av for deg? Skal du ha standard versjon ser det ut til at Platekompaniet har den beste dealen. Der får du med Arriettas Hemmelige Verden på blu-ray http://www.platekompaniet.no/Spill.aspx/SPILL//Ni_No_Kuni__Arriettas_Hemmelige_Verden/?id=1050208

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...