Gå til innhold

Ni No Kuni: Wrath of the White Witch - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Enten blir man fortapt i Ghibli-looken, eller så virker det sannsynligvis bare veldig gammeldags. Ser at enkelte påpeker at animasjonen virker "merkelig" og "dårlig," noe som sannsynligvis henger sammen med at Ghibli og Miyazaki er noen av de siste som fremdeles krever stor grad av hånd-animasjon, altså "bilde-for-bilde" manuell animasjon fremfor datagenererte, superjevne bevegelser. Mener jeg leste for en tid siden at Miyazaki ikke tillot mer enn max 40 % data-animasjon i filmene til studioet.

Det kan godt stemme, liker godt filmene MEN irriterer at det enda "hakker" og ikke er noe "flyt":( føles liksom tidligt 90tall ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som de fleste beskriver en fysisk utgave som en fordel, men de anmeldelsene jeg har lest har ikke klaget på versjonen av boken inne i spillet. Jeg synes CE/WE på dette spillet er flott. Den er ikke for dyr, og den tilbyr noe interessant. Ikke bare en bok med conseptart, men enn bok inneholdende lore, magibeskrivelser og monsterinformasjon.

 

Ganske sikker på at de ikke lager en standardutgave som er hemmet av å mangle et fysisk alternativ.

Lenke til kommentar

Virker som de fleste beskriver en fysisk utgave som en fordel, men de anmeldelsene jeg har lest har ikke klaget på versjonen av boken inne i spillet. Jeg synes CE/WE på dette spillet er flott. Den er ikke for dyr, og den tilbyr noe interessant. Ikke bare en bok med conseptart, men enn bok inneholdende lore, magibeskrivelser og monsterinformasjon.

 

Ganske sikker på at de ikke lager en standardutgave som er hemmet av å mangle et fysisk alternativ.

 

HA! Med noe som de fleste beskriver som en fordel så er jo EGENTLIG ce utgaven noe du bør ha og da blir 900kr AAAAAAAAAALT for dyrt!!! burde ha kostet 500-600 på det meste. og siden ds utgaven hadde med bok blir det rart at det ikke er det i ps3 utgaven, selv om det er litt forandringer.

Lenke til kommentar

HA! Med noe som de fleste beskriver som en fordel så er jo EGENTLIG ce utgaven noe du bør ha og da blir 900kr AAAAAAAAAALT for dyrt!!! burde ha kostet 500-600 på det meste. og siden ds utgaven hadde med bok blir det rart at det ikke er det i ps3 utgaven, selv om det er litt forandringer.

Kjøpte min på spaceworld for 699. Muligens det beste tilbehøret jeg har sett på en CE, og jeg synes det er en grei pris. Ikke billig, men ikke jævli dyrt heller. 900 hadde vært for dyrt, vet ikke hvor du har den prisen fra. Hadde aldri betalt det for dette spillet. Som jeg sa; Ingen av anmelderne jeg har lest har sagt de har brukt en fysisk kopi av boken, og ingen har klaget på den digitale utgaven i spillet. Har man ikke råd til den utgaven man vil ha på lanseringstidspunkt, kan man spare å kjøpe seinere eller bare droppe å kjøpe produktet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...