Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan kan jeg få meg dame?


Anbefalte innlegg

Så oppsummert er du på jakt etter en søt, blond jente som røyker mye hasj men ikke drikker alkohol, og som liker menn med dårlig økonomi og har stor appetitt for pizza Grandiosa.

 

Det finnes helt sikkert noen, men (nok) et velment tips er at du bør slakke litt på kravene og kanskje være litt mer imøtekommende selv. Utrolig nok dukker damen i ditt liv opp når du minst venter det, men da bør du ta i mot henne som den hun er, selv om hun ikke møter alle dine kriterier. Så kanskje hun gjør det samme.

Unødvendig å måtte skrive det samme flere ganger fordi ikke har klart å lese alt slik som du skryter av at du gjør.

 

Jeg er ikke ute etter ei typisk NORSK standard kjerring slik som du beskriver.

 

Når ei dame liker meg så liker hun meg UANSETT!!!! Det er forskjell på å ha litt gjeld og det å være pengelens der og da og dama må gjerne være i samme situasjon. Gjeld kan man ha over tid men lite penger bør ikke være et hinder for ei dame å bli min så lenge hun liker meg... Penger er tall og folk er forhold og forhold er det som betyr mest. Dette minner meg om de typisk norske damene. Når det er slik så er det ikke noe ekte. Det syns jeg er for dumt.

 

IKKE kom her å si at jeg er kresen på damer... Er det noen som er kresne så er det 98% av NORSKE damer... Det er så mye falske damer at jeg blir kvalm... Er det ikke mulig for meg å få ei ekte og god dame som er norsk så reiser jeg til Holland...

 

Jeg misliker de fleste damene jeg ser i Norge. Det er så mange idiotisk dumme kjerringer og de er jo overalt. Det er også idiotisk mange manns-idioter også... Det er veldig få folk som jeg virkelig liker men når det først skjer så er jo det; det aller beste som kunne ha skjedd...

 

Jeg veit jo at jeg kan få ei dame som er slik jeg vil så lenge jeg leter og jeg er ikke en A4 tulling som ikke tørr å bevege meg utenfor rammene... Jeg liker å velge og tenke på min egen måte og jeg liker å vite hva jeg liker best og jeg vet hva jeg liker best og det er akkurat det jeg skriver.

 

Jeg er klar over at damen dukker opp når jeg minst venter det men det er bare dersom jeg ikke gjør noe selv for å få meg dame.

 

Selvfølgelig kan ikke hun ha samme krieriene men det er egentlig ikke så mye som jeg krever og det flere ting som jeg mener er helt nødvendig for å gidde å ta et nytt forhold og jeg må være helt sikker før jeg blir sammen med ei ny dame og jeg forventer å bruke noen år på å få drømmedama.

 

Det jeg vil er at dama er sosialt oppegående, hun må kunne forstå meg, vi må kunne snakke om absolutt alt... For å si det veldig enkelt og jeg syns ikke at dette er så mange krav.

 

Jeg er ikke så jævla svær av vekst selv og jeg vil helst ha ei som er litt mindre enn meg av vekst og da må det være ei søt lita dame... Hun må gjerne være mørk eller rød i håret... Må ikke være blondine men alle damene som jeg har sett som er slik som jeg beskriver som faktisk er snille damer har også vært blondiner... De aller fleste damene som jeg ser på som er litt mindre enn meg selv er nesten alltid fine. Å ha ei dame som er mindre enn seg selv er vel heller ikke så veldig kravstort mener jeg og jeg har sett det en eneste gang i hele mitt liv at dama har vært betydelig større enn sin egen mann. Dette så helt unaturlig sprøtt ut og det var i Oslo. Det er meninga at dama skal være mindre enn mannen. Men det er jo menn som tenner på damer som en halvmeter brei i ræva og ballongpupper som henger langt nedover magen

 

Det er uansett veld få typsik norske damer som jeg vil ha og jeg kan ikke få så mange uansett av disse.

 

Jeg er en mann og folk som bare røyker hasj får et "hasj-preget-utseende" og jeg har dette utseendet... Jeg tenner mer og mer på damer som også har denne "søte hasj-looken"

 

Jeg syns at "hasj-damer" er mye søtere enn damer som ikke røyker... Damer som røyker har aldri hengetryne og de virker så mye mer bestemte..

 

Jeg har sett flere "hasjdamer" som jeg beskriver og dette er som regel damer som ikke ser på folk slik at det er vanskelig å få øyekontakt med de men alle som har sett meg har smilt til meg og det har vært noen ganger som jeg har vært nesten ved å få bli med ei søt lita dame hjem for å "sove" hos henne. Det er altid en eller annen sluttreplikk som ødelegger hele greie når jeg faktisk blir sjekka opp eller så er jeg så dum at jeg skjønner det ikke før etterpå at jeg faktisk ble sjekka opp som bare F... mens jeg bare stod der rett opp og ned som en forbanna amøbe-ape... F**** heller.... Jeg må ut på gaten for å treffe damer...

 

 

Siden du ikke vet hva jeg skal gjøre for å finne drømmedama så trenger du ikke å bry deg noe mer...

 

 

Jeg spør klart og tydelig om hvor jeg finner ei dame som har denne stereotypen og jeg er ikke interessert i hvordan jeg ikke kan finne drømmedama... Jeg skal vite hvordan og jeg syns at forumet kunne vært en grei plass å starte men desverre så kommer det jo helt an på hvem som svarer meg og du har ikke klart å bidra med noe som helst. Du kan vel bare fortelle at du ikke vet noe men likevel så kanskje du hadde noen hint eller tips som jeg ikke har tenkt på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For at du skal få deg en dame, er å vær deg selv! Eventuelt vær hyggelig og snill, snakk med høflig tone. Smil mye, gi respekt og vis høflighet. Gi omsorg, vis kjærlighet! Det er mine tips til deg! :)

 

En dag vil du finne drømmedama din, tiden vil komme! :)

Enig der og jeg kan ikke si at jeg er så veldig mange andre enn bare meg selv.. Jeg tror det er mange som sliter med dette men jeg kan ikke være slik som andre vil at jeg skal være og for å få gjort noe med dette så tok jeg et opprør mot disse folkene og med meg selv.

 

På grunn av det så har jeg fått evne til å tenke selv og jeg har ikke tegn til å være sau'ete noe mer.

 

Dette byr jo på problemer fordi jeg er i mot hele samfunnet.

 

Jeg veit at jeg kommer til å finne drømmedama men jeg tror det kan ta lang tid og jeg må planlegge hvordan slik at jeg ikke feiler.

 

Jeg vet hvordan det skal føles ut dersom jeg kan få et godt forhold og jeg må være sikker...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er på byen og drikker ca én gang i året. Den ene gangen var i fjor sommer, og da traff jeg dama jeg er sammen med i dag. Skal ikke så mye til.

Gratulerer... Da tror jeg du / dere har vært svært heldige.

 

Men det som er at jeg drikker ikke og jeg vil ikke ha ei dame som drikker. Jeg vil ha ei dame som ikke liker å drikke og da kan ikke jeg gå på yen å drikke og så se etter damer. Det kan ikke jeg... Jeg vil jo at dama skal ha det samme forholdet til alkohol som meg.

Lenke til kommentar

Gratulerer... Da tror jeg du / dere har vært svært heldige.

 

Men det som er at jeg drikker ikke og jeg vil ikke ha ei dame som drikker. Jeg vil ha ei dame som ikke liker å drikke og da kan ikke jeg gå på yen å drikke og så se etter damer. Det kan ikke jeg... Jeg vil jo at dama skal ha det samme forholdet til alkohol som meg.

 

Hun har nesten samme forholdet til alkohol som meg.

 

Men dessverre er det vanskelig å finne slike jenter uten å skyte gullfuglen. Som du vet lever vi i et alkoholisert samfunn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hun har nesten samme forholdet til alkohol som meg.

 

Men dessverre er det vanskelig å finne slike jenter uten å skyte gullfuglen. Som du vet lever vi i et alkoholisert samfunn.

Joda, det vet jeg men jeg vet like godt at det finnes avholdsfolk og jeg tror det er mange jenter og damer som drikker svært lite eller ingenting og mange av disse er bra damer som jeg liker. Det er damer som ikke tåler alkoholen så godt på kroppen og de som ikke gjør det er også de som er mest sensitive. Det å være sensitiv ser jeg på som et bra trekk hos ei dame for de som er det er de som er mest sympatiske, omsorgsfulle, viser mest empati, smarteste og gode tvers i gjennom.

 

Dette er ofte små søte blondiner, lyse brunetter eller lys rød / orange farge... NATURLIG farge selvfølgelig... Jeg liker ikke damer som farger håret sitt og trikser for mye med det.. Jeg vil ha ei som liker seg selv og når man liker seg selv så bruker man minimalt med kosmetikk og det er bra for å være seg selv for det skal hun også være. Hun skal være sikker på sine verdier og hun trenger ikke å være vellykka i samfunnet for jeg har vel selv "sklidd ut" og begynt å bli mer og mer i mot vårt samfunn som ikke er bygget på noe annet enn grådighet, økonomi og verdighet. Det er mange verdigheter hos folk som ikke er noe verdt i vårt samfunn eller i vår del av verden.

 

Jeg er for et samfunn som er bygget på natur, og jeg mener at når folk blir uteliggere og sulter her i Norge så er det for mange folk. De fleste som sklir ut av samfunnet er folk som faller helt ut og de blir ødelagte slik at de ikke får muligheter.. Jeg har brutt denne barrikaden og det er derfor jeg er en vellykka "outsider". Eller arbeidernes utrykk på slike som meg; "nav'ere"..

 

 

Uanhsett... Jeg vil ha et samfunn som er bygget på natur.

 

I dagens samfunn så er det kun arbeid som gjelder og en kan ikke velge hvem og hvilke folk en skal ha rundt seg og det fordi arbeid kommer først. Arbeid er for å få økonomi til seg selv og dette er jo stort for folk men arbeidet gir så mye mer på den andre siden og i dagens samfunn så tjener man ikke mer enn 40% av det som arbeidet er verdt.. Og dersom vi går ut i fra 40% er utgangspunktet for folk så blir det brutto som er det samme som 100% også blir man tvunget til å betale skatt på minst 37% av det igjen...

 

 

Jeg har ikke noe til overs for alt som er bygget på økonomi og grådighet. Jeg skal i så fall starte enkeltmanns foretak for å få meg jobb.

 

Jeg setter natur, drømmedama og familieliv på toppen... Ingen jobber skal få ta i fra meg dette og hvis ikke det er mulig så syns ikke jeg at det er verdt å leve.

Lenke til kommentar

Prøv et bedehus eller en speiderleir.

hahaha :p

 

Forslag?

 

Jeg har tenkt på dette med at dette med sex og lyst er jo mer tabu hos de mest kristne og da kan jeg også tenke meg at når de først får en mann inn i bildet så kan lystene til mange av disse kvinnene ta overhånd.. Og slik var det nok mye av i gamle dager også.

 

Jeg tviler ikke på at folk har tenkt dette før meg... men jeg tenker jo at dette med avhold blir mer vanlig jo eldre folk blir og da er det sikkert flere menn som har lyst på ei som ikke liker alkohol

 

Det eneste problemet mitt er at jeg vil at dama må gjerne ha et forhold til hasj for det har jeg og jeg har et sunt og godt forhold til hasjen og det er ikke så mange som har dette. Ikke når man er over 30...

 

Ellers, dette med "tur-damer" er også damer som jeg kunne tenke meg. Og det er vel "tur-damene" som er å finne på speiderleirene. Jeg har i alle fall sett flere turgrupper og damene som er med i slike grupper er det alltid noe spessiellt med men det er også de som er mest overlegne eller mest "sky" av seg.

 

Detta med tur og friluft er også noe som jeg selv liker men det krever en inntekt og god økonomi.

Endret av Hexafix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...