Gå til innhold

Jackpot på 95.9 millioner kroner, hva ville du gjort?


H1ghR0ller

Anbefalte innlegg

Ler av lotto, og mener spilleautomater er noe bedre form for gambling? Ja, utbetalingsprosenten er høyere, som ved alt annet når det gjelder norsk tipping, men det betyr jo ikke at det er noe smart valg å "gamble" på spilleautomater. Lær deg sportsbetting eller poker så snakker vi gambling. Noe annet er bare tull og ren tilfeldighet, som du vil tape på i lengden UANSETT.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ler av lotto, og mener spilleautomater er noe bedre form for gambling? Ja, utbetalingsprosenten er høyere, som ved alt annet når det gjelder norsk tipping, men det betyr jo ikke at det er noe smart valg å "gamble" på spilleautomater. Lær deg sportsbetting eller poker så snakker vi gambling. Noe annet er bare tull og ren tilfeldighet, som du vil tape på i lengden UANSETT.

 

Så du mener sportsbetting er bedre? Noen må vel tape der også? Jeg tror faktisk tilbakebetalingsprosenten er lavere der enn på spilleautomater.

 

Ta foreksempel Jackpot 6000 da, der skal tilbakebetalingsprosenten være på hele 98%?

 

Kan det stemme? Jeg spiller nesten bare de aller nyeste spilleautomatene, eller såkalte videoautomater nå!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Svært som du bumper reklamen din...

 

Du er veldig aktiv her du, men en annen ting jeg har merket er at nesten alt du skriver er negativt! Hva gjør deg glad BadCat?

 

Ler av lotto, og mener spilleautomater er noe bedre form for gambling? Ja, utbetalingsprosenten er høyere, som ved alt annet når det gjelder norsk tipping, men det betyr jo ikke at det er noe smart valg å "gamble" på spilleautomater. Lær deg sportsbetting eller poker så snakker vi gambling. Noe annet er bare tull og ren tilfeldighet, som du vil tape på i lengden UANSETT.

 

Jeg spiller veldig mye sportsbetting, og også forsåvidt mye poker! Det er absolutt ikke bare dyktighet der, det er ganske store elementer av flaks i begge to i min mening!

 

Spilleautomater er for trege folk som ikke skjønner at det er garantert tap over tid.

 

Reel 1: Du

Reel 2: har

Reel 3: tapt!

 

Dine ord, jeg mener dog at spilleautomater er morsom underholdning hvor man også kan vinne en god slant!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hadde jeg vunnet en såpass stor sum så har jeg stilt opp på kontoret til lånekassen for å tilbakebetale studielånet mitt i kontanter.

 

Etterpå så har jeg nok ringt alle jeg kjenner, booket en bar, pub e.l. for resten av dagen og lagt igjen kortet mitt i baren og hatt en helsikkes til fest

Lenke til kommentar

Hadde jeg vunnet en såpass stor sum så har jeg stilt opp på kontoret til lånekassen for å tilbakebetale studielånet mitt i kontanter.

 

Etterpå så har jeg nok ringt alle jeg kjenner, booket en bar, pub e.l. for resten av dagen og lagt igjen kortet mitt i baren og hatt en helsikkes til fest

 

 

Hahaha, fantastisk å stille opp på kontoret med en koffert full av tikroninger!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...