Gå til innhold

Jackpot på 95.9 millioner kroner, hva ville du gjort?


H1ghR0ller

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har alle moderatorne på Gamer.no dratt på jordomseiling eller muligens tatt kollektivt selvmord? Denne tråden er ikke noe annet enn reklame for pengespill.

 

Skjønner ikke helt hva du klager for XE800, meningen var vel ikke å reklamere som du så pent sier!

 

Egentlig ville jeg bare sjekke om det er noen andre som spiller denne spilleautomtaten! Eller om jeg var alene om å prøve å vinne over 120 millioner kroner :p

 

Hva ville du ha gjort om du vant så mye penger?

Lenke til kommentar

Må nesten friske opp denne litt! Nå er jackpotten på 120.6 millioner kroner, nesten uvirkelig spør du meg!

Er det noen som prøver lykken? Jeg er så heldig å jobbe hjemmefra, så hos meg står denne spilleautomaten å snurrer i bakgrunnen hele tiden! Hvis man ikke satser vinner man ikke!

 

Dette er tydelig reklame, tråden bør slettes.

Endret av BadCat
  • Liker 2
Lenke til kommentar

En generell "hva ville du gjort" tråd er jo artig da. Jeg hadde i hvertfall kjøpt en god god del hus/leiligheter, og leid ut. Trenger kanskje egentlig ikke noen inntekt når man har så mye, men, hvorfor ikke! More money!

 

More money er nok bra uansett hvilken situasjon man er i! Og passiv inntekt er vel alltid bra å ha, sitte på rompa å tjene penger :) Me like!

Lenke til kommentar
En generell "hva ville du gjort" tråd er jo artig da. Jeg hadde i hvertfall kjøpt en god god del hus/leiligheter, og leid ut. Trenger kanskje egentlig ikke noen inntekt når man har så mye, men, hvorfor ikke! More money!

 

Dessuten, å investere i konkrete objekter (eiendom osv). er klokt i tilfelle det økonomiske systemet skulle krasje, for i noen tilfeller vil penger være svært lite verdt.

Lenke til kommentar

Jeg hadde gjort følgende:

1. Investert en god del i håp om å få enda mer penger!

2. Kjøp en Pagani Zonda

3. Kjøpt en rå villa på den franske rivieraen

4. Nyte resten av livet i rikdom :D

 

Dette er vel nesten fasit eller? Jeg ville heller hatt en lambo, men ellers ser listen din "ok" ut den :D

Lenke til kommentar

Hadde flyttet langt vekk i fra Norge ihvertfall. Blir vel formueskatt på 1-2mill i året her? Og til dere som sier at dere hadde gitt 50% osv til veledighet: LOL! Bare bullshit. Dere hadde i bestefall gitt 1-2 mill, ikke noe mer.

Så du kjenner dem alle såpas godt?

 

On topic:

Selv så hadde jeg kjøpt meg en egen liten serverpark, gitt noe til venner og familie, betalt ned gjeld, kjøpt bil (ikke en superbil, men en ganske praktisk en med full av gadgets).

Lenke til kommentar

Etter man har mat, klær og tak over hodet er det god helse og tid til å være med de man er glad i eller tid til det man liker å gjøre som betyr noe.

 

Jeg tør påstå at de som streber etter millioner av fiat-penger mangler noe vesentlig for å kunne bli lykkelig i livet. Fiat penger er tall i et datasystem eller verdiløst trykt papir. Har du penger på konto er det ikke dine penger, men bankens penger, Du har avtale om å få det utbetalt, men de som kjenner til fraksjonsbanksystemet vet at dette igrunnen kun er et løsthengende løfte da banken kun har dekning for en liten fraksjon (en mindre del) av den totale pengemengden.

 

Det verste er at penger = gjeld + renter. Det eksisterer ikke nok penger i loopen til å betale rentene, derfor er folk flest dømt til å evig være stå i gjeld. Sammen med skatter og avgifter er dette den moderne tids slavedrift.

 

Hvis du ønsker overdreven luksus til hundrevis av milioner betyr det at de som skal være på gjeldssiden av vektskålen må lide for din luksus.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Etter man har mat, klær og tak over hodet er det god helse og tid til å være med de man er glad i eller tid til det man liker å gjøre som betyr noe.

 

Jeg tør påstå at de som streber etter millioner av fiat-penger mangler noe vesentlig for å kunne bli lykkelig i livet. Fiat penger er tall i et datasystem eller verdiløst trykt papir. Har du penger på konto er det ikke dine penger, men bankens penger, Du har avtale om å få det utbetalt, men de som kjenner til fraksjonsbanksystemet vet at dette igrunnen kun er et løsthengende løfte da banken kun har dekning for en liten fraksjon (en mindre del) av den totale pengemengden.

 

Det verste er at penger = gjeld + renter. Det eksisterer ikke nok penger i loopen til å betale rentene, derfor er folk flest dømt til å evig være i gjeld.

 

Her var det ganske mange krasse meninger, og utsagn!

 

Jeg er veldig enig med deg i noe av det du skriver, blant annet punktet med god helse, tid til å være med de som man elsker og det å ha tid til å gjøre det man vil!

 

For meg er ikke heller penger viktig, det som er viktig for meg er å være økonomisk uavhengig slik at jeg kan bruke tiden med min familie. Og ellers det jeg vil!

 

Penger er ikke alt, men det utgjør en stor del iallefall for meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...