Gå til innhold

Jackpot på 95.9 millioner kroner, hva ville du gjort?


H1ghR0ller

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, jeg som spilte noen kroner på Mega Fortune i helgen for første gang på, eh, i hele livet faktisk. Vant litt på en pokerturnering og bestemte meg for å omsette 200 kroner for å få 25 gratis spill påfølgende dag.

 

Nå sier folk det var en nordmann som vant hos Mr Green da, men det gjenstår vel bare å se! Regner med det var der du deltok i denne kampanjen? :D

Lenke til kommentar

Nah, spilte på Betsafe. Kunne like gjerne vært hos Betsson, men sidene deres er så latterlig treige for meg. Jævlig jalla at man spiller gratisspill til 0,1 kr linjen, så når de bytter til egne penger setter de opp linjeprisen til 2kr. Har spilt bort 100 kroner på å klikke før jeg tenker på grunn av det dritet der.

Lenke til kommentar

Nah, spilte på Betsafe. Kunne like gjerne vært hos Betsson, men sidene deres er så latterlig treige for meg. Jævlig jalla at man spiller gratisspill til 0,1 kr linjen, så når de bytter til egne penger setter de opp linjeprisen til 2kr. Har spilt bort 100 kroner på å klikke før jeg tenker på grunn av det dritet der.

 

Finsk kunde vant Mega Fortune Jackpot på hele 133 millioner kroner! Spilte hos Ålandske selskapet PAF tydeligvis!

 

Ganske sjukt beløp å vinne!

Lenke til kommentar

Nah, spilte på Betsafe. Kunne like gjerne vært hos Betsson, men sidene deres er så latterlig treige for meg. Jævlig jalla at man spiller gratisspill til 0,1 kr linjen, så når de bytter til egne penger setter de opp linjeprisen til 2kr. Har spilt bort 100 kroner på å klikke før jeg tenker på grunn av det dritet der.

 

Nå som denne jackpotten er vunnet, hva skal vi gjøre da? Noen som har noen andre gode tips til spilleautomater? Selv har jeg faktisk startet å bli litt glad i den nye spilleautomaten Elements fra Net Entertainment, men der er det jo ingen jackpot å vinne!

Lenke til kommentar

Ikke noe svar på det! Så er det noen som faktisk har troa på å spille Norsk Tipping sitt nye spill? Jeg mener personlig at sjansene der er så små at det er bedre å forskempel spille jackpotautomater på nett eller skrapelodd på nett til og med!

 

Har absolutt ikke troen på NT, hater de over alt i verden, MEN det jeg hater enda mer er skjult reklame som du driver med her.

Lenke til kommentar

Har absolutt ikke troen på NT, hater de over alt i verden, MEN det jeg hater enda mer er skjult reklame som du driver med her.

 

Forstår ikke hvilket grunnlag du har til å si det, jeg linket en gang til en gratisversjon av spilleautomaten! Jeg har overhodet ingen økonomisk vinning på å linke dit jeg! Var bare den siden som kom opp når jeg søkte i google på: "Gratis versjon Mega Fortune!"

 

Vel uansett, jeg lurer på en annen ting! Jeg har ALDRI hørt om noen som har vunnet stort på flakslodd, er det bare tilfellet? Vet du av noen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...