Gå til innhold

Illuminati - Ikke kun en konspirasjonsteori. Våkn opp!


Kvinnen

Anbefalte innlegg

Dette er et tema man må klare å holde mange tanker i hode på en gang.

 

Illuminati startet som en gruppe for vitenskapsmenn som kom på kant med paven og vatikanet fordi vitenskap ble ansett som en trussel mot religion. At det er et visst hat mot religionen er sånn sett ikke rart, med tanke på hva de ble utsatt for når de ble avslørt, og hva religion har ødelagt av vitenskapens fremgang.

 

Dette er feil. Jeg starter egentlig å bli lei av at folk som snakker om Illuminati ikke engang kjenner til deres historie. Og nei - jeg er ingen konspirasjonsteoretiker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FoxNews

"Wishaupt seems to be an enthusiastic Philantropist"

"Most scolars will tell you that the order of the Illuminati is a page in history"

 

:omg:

Det som kommer etter 2:00 minutter tror jeg folk bør hoppe over. Illuminati kontrollerer FoxNews. Det blir for mye illuminati om illuminati = fordummelse. Den katolske presten der er ikke god.

 

Når seierherren skriver historien -> de som styrer biir usynlige i historien.

I video skal vi tro at freemason ikke styrer USA idag iallfall. Det var dem som skapte USA. Ingenting har endret det.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Jeg tror at man har lett for å dra frem frimurere, illuminati, jøder, satanister osv som en autopilot om man oppdager at havet har større fisker enn man først trodde.

 

Ingenting skjer "tilfeldig" i verden, og uansett om det gjelder barn som sulter ihjel, manglende bekjempelse av sykdommer og fattigdom, terroraksjoner, vinnere av realityserier, kriger eller prisen på bensin og mat, så er det noen som bestemmer at det er sånn det skal være. Det "blir" ikke bare sånn, noen valgte at det skulle være sånn.

 

Slike veivalg er vanskelige å forstå om man ikke skjønner hvorfor de blir gjort, og det er lett å tro at de kun blir gjort av ren ondskap.

 

Målet både er og bør være kun EN nasjon, ETT språk, EN global regjering, og sammensmelting av teknologi og mennesker. Spørsmålet er om man må krige eller forhandle for å komme dit, og hvor mange millioner/milliarder (overt tid) som må dø før vi er der.

Lenke til kommentar

samme f hva dere gnåler om her inne om at illuminati er heeeeeelt på jordet...

 

Noe er ganske rart med det hele og det er jeg faen meg glad for at mange får øyne opp for nå og ikke sitter som hjernevaska sauer og tror på alt de leser og hører fra media.

 

Ja man skal ikke tro på hver minste lille ting ang et tema men hallo.... dere får faen meg gi dere når dere benekter ALT som f.eks jeg selv la ut og skryter på dere at dere er så jævlig smarte og oppegående og at vi andre bare har falt ut av en ufo et eller annet sted.

 

Det er irriterende, JÆVLIG irriterende. :hrm:

Lenke til kommentar

Ja man skal ikke tro på hver minste lille ting ang et tema men hallo.... dere får faen meg gi dere når dere benekter ALT som f.eks jeg selv la ut og skryter på dere at dere er så jævlig smarte og oppegående og at vi andre bare har falt ut av en ufo et eller annet sted.

 

Det er irriterende, JÆVLIG irriterende. :hrm:

Jeg er åpen for at jeg tar feil. Jeg er åpen for at det jeg har lært er feil. Jeg er åpen for at dere kan ha rett.

 

Men da må dere jammen det vise det også. Dette er som å se på kreasjonistenes argumenter mot evolusjon.

Lenke til kommentar

Snip

 

1: Kan du motsvare direkte på TEDs begrunnelse for å kaste ham ut, uten å si andre konspirasjonsgrunner til at de kastes ut, men heller svare direkte på de 8 punktene de oppga i den 13-minutters talken han hadde?

[Hvorfor mener du at Smithsonian ikke er til å stole på?]

 

 

2: Kesha, hvorfor er en sang om å leve i nuet Illuminati? Jeg trodde Illuminati ville ha kontroll på folket, og spontantitet er vanskelig å kontrollere.

 

3: Hvilke motivasjoner ligger hos Illuminati? Utdyp mer enn "Makt og kontroll -> Hunger Games". Bruk egne ord til å beskrive hvorfor de tar kontroll over alt og alle som har noe makt.

 

 

4: Hva mener du Illuminati skal med disse brakkene og likkistene, og hvordan i alle dager linker du dem direkte til Illuminati?

 

5: Hvorfor sier du at statistikk er for vanskelig til å lære på skolen, og hvor mener du ellers man kan lære om dette? Og hva mener du med at de ikke har tid?

 

Kan du svare med 5-10 linjer på hvert spørsmål?

 

Dersom du ikke skjønner hvorfor jeg gjentar disse spørsmålene, kan du lese alt og hele begrunnelsen i innlegg 1690. Jeg purret etter svar også i innlegg 1696 og innlegg 1711. Så jeg håper du kan vise at du faktisk har noen grunn til det du sier igjen og igjen. Og at du kan svare rett frem på spørsmålene mine, uten å ro deg vekk, eller blande meg med alle andre.

 

 

Snip

 

Kvinnen, dersom du kan/ønsker å svare, kan du begi deg ut på det du også. Hvis du leser mine poster, så ser du nok også at jeg faktisk er interessert i å høre hva det er snakk om, og hvordan alt fungerer. Nærmere utdypning i for eksempel de linkede innleggene og noen få før det. Kanskje spesielt #1545, #1657 og #1690. I #1545 siterer jeg faktisk deg, Kvinnen, og det er min første post i tråden. Jeg har noen korte imellom 1545 og 1657, men ikke noe spesielt viktig, annet enn plain diskusjon. De tre nevnte innleggene er de mest oversiktsgivende postene om hvordan jeg står og stiller meg i saken. Håper også du kan ta deg tid til å svare meg :-) Du kan gjerne ta første posten min som utgangspunkt, så du ikke blander deg med Rosario :-)

Endret av Leifen18
  • Liker 1
Lenke til kommentar

samme f hva dere gnåler om her inne om at illuminati er heeeeeelt på jordet...

 

Noe er ganske rart med det hele og det er jeg faen meg glad for at mange får øyne opp for nå og ikke sitter som hjernevaska sauer og tror på alt de leser og hører fra media.

 

Ja man skal ikke tro på hver minste lille ting ang et tema men hallo.... dere får faen meg gi dere når dere benekter ALT som f.eks jeg selv la ut og skryter på dere at dere er så jævlig smarte og oppegående og at vi andre bare har falt ut av en ufo et eller annet sted.

 

Det er irriterende, JÆVLIG irriterende. :hrm:

 

 

Det jeg synes er rart er at 8/10 av dere som har brutt ut av saueflokken lider av analfabetisme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...