Gå til innhold

Illuminati - Ikke kun en konspirasjonsteori. Våkn opp!


Kvinnen

Anbefalte innlegg

Det er lov å være skeptisk. Alt er ikke som det ser ut her i verden, folk med makt og penger presser på i det skjulte enn hva man aner. At ting i verden gjøres ut i fra andre interesser enn det som offentlig oppgis, er jeg også enig i at skjer.

 

Problemet med denne skeptisismen er at den ofte trekkes alt for langt. Sammenhenger trekkes ut av det blå, og "planer" blir lagt fram. Mange av disse paranoide menneskene glemmer å stille de viktigste spørsmålene. Hvorfor er det en sammeheng mellom disse tingene som påstås at "de" står bak? Hvorfor i all verden skal alle disse menneskene som "styrer" verden ha samme interesser?

 

Mange såkaldte "beviser" er jo også bare tull. Et mye brukt argument er jo denne "talen" til John F. Kennedy som liksom skal ha advart folk om illuminati, men ble skutt like etter. Et opptak som ble mikset med og handlet i realiteten om kommunisme. Det har heller ikke slått noen inn at hvis Kennedy virkelig fortalte om disse mektige menneskene, hvorfor kjørte han da han en bil uten tak sånn? Fordi han følte seg utrygg?

 

Mange konspirasjonsteoretikere sluker jo alt helt rått også. De er "skeptiske" til alt, men kildene til disse tingene her er de ikke skeptiske til. Ingen som tydeligvis tenker over hvor god butikk dette er for folk som skriver om dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja men bare i det miljøet i den sjangeren han tilhører vel? Jeg hadde aldri hørt om han og det tør jeg vedde på at mange heller aldri hadde. Da måtte man vært spesielt interessert..

 

 

Og det jeg humret av var at jeg visste inni meg at det måtte være noe jævlig rart siden Ylvis fikk så knallsuksess med sangen sin.. og da var det litt moro når jeg oppdaget at han som står bak kaller seg for masonic.. Eller M4sonic for de pirkete.

Lenke til kommentar

Jeg synes den viktige forskjellen er mellom de som mener noe skurrer, og velger å tro at det er noe mer bak, og de som vet at det ligger noe mer bak, og nøyaktig hva som ligger bak også. Sistnevnte gruppe har vi noen få av på forumet, mens fks. nyhetsspeilet vrimler med slike. For meg fremstår disse menneskene veldig lite stabile, og jeg tror noen av disse fort kan bikke over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja men bare i det miljøet i den sjangeren han tilhører vel? Jeg hadde aldri hørt om han og det tør jeg vedde på at mange heller aldri hadde. Da måtte man vært spesielt interessert..

 

Og det jeg humret av var at jeg visste inni meg at det måtte være noe jævlig rart siden Ylvis fikk så knallsuksess med sangen sin.. og da var det litt moro når jeg oppdaget at han som står bak kaller seg for masonic.. Eller M4sonic for de pirkete.

 

Hørt om Stargate?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De fleste som sitter og skal opplyse alle på nette om alt fra reptiler til NWO, gjør det ofte fordi de føler at de gjør noe viktig med livet sitt at ting har en mening at de er på en måte utvalgt, de er liksom enlighten people som skal fri oss alle fra matrix grepet.

 

Problemet er ofte at de mister all fokus, de forstår ikke at folk velger selv om de vil vite eller ikke, de begynner ofte en diskusjon positivt med ting som halvveis kan bevises så avslutter med reptiler å da mister dem jo alle..

All respekt til de seriøse der ute som faktisk gjør ekte arbeid ved å oppsøke kilder, lese seg opp samt samler info og ikke bare copy paster fra sine favoritt sider på facebook..

 

For meg virker det som mange av de som aktivt poster om NWO etc er desinformasjons agenter, som poster for å underminer de som virkelig prøver være litt kritisk til ting som Bildeberg,frimurere osv.

 

Selv liker jeg Joe Rogan sin tankemåte rundt dette for de som lytter på Jre podcasten.

Endret av DaniNichi
Lenke til kommentar

La oss se på Beatles sine bilder ag albumer.. Dere må jo innrømme at noe er rart?? Her har vi Aleister Crowley, satanistiske håndsymbol (opptil flere) og døde baby-rester.

 

Dere innrømmer vel at det er noe satanistisk her?? Eller skal man benekte aboslutt alt, selvom selvester Aleister er med..

 

lennon_satan.jpg

 

BeatlesTitlePict.jpg

 

LennonDevil.jpg

 

sgt_peppers.jpg

 

 

Beatles13.jpg

 

 

kom igjen... det er noe rart her syns dere ikke??

  • Liker 1
Lenke til kommentar

La oss se på Beatles sine bilder ag albumer.. Dere må jo innrømme at noe er rart?? Her har vi Aleister Crowley, satanistiske håndsymbol (opptil flere) og døde baby-rester.

 

Dere innrømmer vel at det er noe satanistisk her?? Eller skal man benekte aboslutt alt, selvom selvester Aleister er med..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

kom igjen... det er noe rart her syns dere ikke??

 

Damn, dette har jeg ikke sett før.

 

Se på denne

http://vigilantcitizen.com/latestnews/pictures-rothschild-family/, også samme baby greier osv

Endret av DaniNichi
Lenke til kommentar

Hvorfor skal disse store mektige menneskene hele tiden vise satanist tegnet?

 

signs_of_satan.jpg

 

signs_of_satan.jpg

bush_satan_hand293h.jpg

Det er greit folk pleier å gjøre det i den typiske "rock on" stil, men de her gjør det liksom på steder det ikke passer seg og flere ganger. Som en hyllest istedet for noe spontant som vanlig mann i gata.

Det blir selvsagt spekulasjoner men det er allikevel noe merkelig med det hele.. Jeg må si det..

Endret av Sukkertøy
Lenke til kommentar

 

Med tanke på hva de gutta puttet i seg på den tiden er det rart at de ikke var enda rarere...

 

Geir :)

 

 

ok så når jeg kommer med konkrete bilder så er det fordi de er dopa.. Greit. Her kan man visst ikke vinne med dere.

 

 

Det kommer vel aldri komme noe "hmm ja det her ser vel litt merkelig ut men.." fra dere. Uansett hva man kommer med her.

Endret av Sukkertøy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...