Gå til innhold

Illuminati - Ikke kun en konspirasjonsteori. Våkn opp!


Kvinnen

Anbefalte innlegg

3) De gangene du linker til youtube er det lite informativt fordi du ikke utdyper (f.eks. slik som nevnt tidligere i innlegget)

 

På 83 meldinger i utvalget fant jeg 3 linker til youtube (det mangedobbelte til Wikipedia) Og for hver av de meldingene oppgav jeg forklarende tekst.

 

Jeg sier du har lesevansker :(

 

Jeg er fullstendig lamslått. Er det mangelen på rød/fet skrift som gjør at jeg ikke når gjennom til deg? Jeg er klar over at du mer at påstanden er gal. Jeg har heller aldri påstand at den er riktig! Jeg har sagt at påstanden ikke var "du bruker alle innleggene dine på å linke til youtube". Jeg har sagt at påstanden ikke var "de gangene du linker til noe linker du bare til youtube". Jeg har sagt at påstanden faktisk var "De gangene du linker til youtube er det lite informativt fordi du ikke utdyper (f.eks. slik som nevnt tidligere i innlegget)".

 

Dette betyr fortsatt ikke at det var min påstand. Jeg har ikke kommentert din youtube-bruk, fordi jeg ikke vet noe om din youtube-bruk. Jeg interesserer meg ikke i din youtube-bruk.

 

Leifen18 kom med en påstand. Du misforsto påstanden. Jeg påpekte misforståelsen, uten å ta for meg riktigheten av påstanden.

 

Jeg har lest ditt svar på påstanden flere ganger. Jeg forstår svaret ditt. Svaret ditt er fortsatt irrelevant i forhold til det vi har diskutert. Svaret ditt er i høyeste grad relevant som svar til Leifen18.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var fantasi hva du formidlet, uansett hvor du hentet den fantasien fra, Jeg gjorde deg oppmerksom på det.

 

Det er bare å innrømme det, ellers blir vi stående der

 

Alt jeg har sagt er dokumentert på de siste sidene her, de som er interessert får trekke sine egne konklusjoner. Jeg har sagt mitt i denne diskusjonen, du får ta det som en seier hvis du ønsker det.

Lenke til kommentar

Alt jeg har sagt er dokumentert på de siste sidene her, de som er interessert får trekke sine egne konklusjoner. Jeg har sagt mitt i denne diskusjonen, du får ta det som en seier hvis du ønsker det.

 

Vi kan ikke ha det slik at skeptikere - eller hva du er - kan poste hva de vil her

(ingen her bryr seg om hva de gjør på skepsis.no, det er ikke vår sak)

 

Hvis noen skriver at "de store mediakonglomeratene er eid av Wall Street", så kan ikke skeptikere si at "de store mediakonglomeratene er ikke eid av Wall Street" ut fra tankegangen at de kan si hva de vil. Det må være sant det de sier. I motsatt fall kan vi like så godt avslutte alle diskusjoner her - null formål ...

 

Det skjønner vel du også?

 

(Dersom du betaler i kassa i RIMI med 100 kr da kan du ikke si at du har betalt med 1000 kr, og at du skal ha 900 kr mere tilbake :( )

 

 

Du har tydeligvis god fantasi selv, siden du klarte å gjøre et inferno av pulveriserte vrakrester til "et uskadd fly".

 

Oj, du tenker på den manipulerte videoen for WTC. Selv om flynesen kommer ut på andre siden av tårnet ser du ikke problem med det .... :)

Du får ta det opp i http://www.diskusjon...1262201&st=2700

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Hvem stod bak alle disse massemordene i Afrika, Midt-Østen, Asia og Latin-Amerika? Svaret ble hver gang noen som ble styrt av CIA: Hvem styrte CIA? Ikke Presidenten. Hvem styrte Presidenten? Ikke Folket. Hvem styrte Folket? Ikke Presidenten. Bingo.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Vi kan ikke ha det slik at skeptikere - eller hva du er - kan poste hva de vil her

Selvsagt kan de det, like mye som du kan det. At du mener du forvalter sannheten betyr ikke at andre ikke er meningsberettiget om de emnene som diskuteres. Hva som er sant og usant finner vi aller best ut når alle sider av en sak er presentert og debattert, og vi har muligheten til å vurdere disse opp mot hverandre.

 

Geir :)

 

Rosario du sa nettop her forleden i en annen tråd at det ikke finnes en elite som styrer verden...

Jeg antar det var et ironisk innlegg fra hans side.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Selvsagt kan de det, like mye som du kan det. At du mener du forvalter sannheten betyr ikke at andre ikke er meningsberettiget om de emnene som diskuteres. Hva som er sant og usant finner vi aller best ut når alle sider av en sak er presentert og debattert, og vi har muligheten til å vurdere disse opp mot hverandre.

 

Jeg lærte i alle fall noe på skolen, som

- Man kan ikke fuske til eksamen

- Når man har fravær kan man ikke bare si at man var syk

- Dersom man ødelegger noe kan man ikke bare si at det var noen andre som gjorde det

- Når man reiser på buss kan man ikke bare si "jeg har også skolekort". Man må ha skolekort også.

 

Overført til forumet:

- Man kan ikke bare si at det har jeg ikke sagt

 

Hvis man ingenting har lært blir det?

- fuske til eksamen

- bare si at man var syk

- bare si at det var noen andre som gjorde det

- bare si "jeg har også skolekort" på bussen

og

- bare si at det har man ikke sagt

- bare si at det er irrelevant

- bare si at man har bevis

- bare si at de andre ikke hadde bevis

- bare si at man vant debatten

- bare si at alle var enige

- bare si at det gjorde alle de andre også

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Rosario, jeg blir kvalm av deg. For all del, du kan tro hva du hvil om syke mesterhjerner som styrer verden på bakgrunn av bilder av Lady Gaga, men hvis du tror på dette må du kunne bygge opp under teorien din! Du virker ikke akkurat mer troverdig når du avfeier ethvert argument mot teorien din, og itillegg bedømmer andres argumenter på bakgrunn av hvilke deler av forumet de er aktive på.

 

Jeg har nå gått gjennom 70 sider med forumposter hvor du, Kvinnen og Magical tour guide(?) blir overkjørt og tatt med buksene nede gang på gang. Det er som sagt greit å tro på andre ting en hva som er mainstream, men da bør du kunne bygge opp under teorien du støtter.

 

Jeg blir rett og slett flau på deres vegne. Dere bør dra ut å prate med vanlige folk istedet for å sitte limt til PC skjermen og lese nyhetsspeilet. :nei2:

 

-edit: rettet skrivefeil.

Det er sikkert mye skrivefeil i posten min. Jeg er ikke så god i Norsk.

Endret av anderssxd
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Dette er et tema man må klare å holde mange tanker i hode på en gang.

 

Illuminati startet som en gruppe for vitenskapsmenn som kom på kant med paven og vatikanet fordi vitenskap ble ansett som en trussel mot religion. At det er et visst hat mot religionen er sånn sett ikke rart, med tanke på hva de ble utsatt for når de ble avslørt, og hva religion har ødelagt av vitenskapens fremgang.

 

Oppi dette må man holde frimurere, satanister, jøder osv utenfor..de har ingenting med dette å gjøre og bygger bare opp under rasistiske tilnærminger.

 

Generelt så er det også sånn at noen må og bør legge de store linjene for menneskehetens utvikling. Dette er altfor viktig til å overlate det til presidenter, regjeringer, konger, politiske retninger osv så det er åpenbart behov for noe langt mektigere enn småfisk som presidenter osv. Det er sånn sett riktig at det er grupper og prosesser som går på tvers av land, politikker, religioner osv og som i praksis gir stater og statsledere småsaker å leke seg med så de holder seg unna de store tingene og ikke forstyrrer.

 

Vi kan f.eks sitte på berget her og diskutere og krangle om datalagringsdirektiver, mens NSA og "mektigere enn NSA" organisasjoner passer på oss og hvem som gjør hva. Tilsvarende sitter vitenskapsmenn med litt mer peiling og utvikler ganske fasinerende teknologi, mens men kaster noen kjøttstykker til ulvene og lar oss krangle om kildesortering, klimakvoter og rengjøring av tomme melkekartonger.

 

At noen legger de store linjene, fri for politisk og religiøs påvirkning, fri fra staters innblanding, og fri fra presidenter og "ledere" er en nødvendig og viktig handling som de må få gjøre uforstyrret. Om man kaller dem illuminati eller noe annet, spiller ingen rolle så lenge de som kjenner dem vet hva de heter og hvordan de kan kontaktes.

 

The world is governed by personalities very different to what people that cannot see further than their eyes, believe

Lenke til kommentar

("Illuminati" er bare et av mange navn for hva vi snakker om, toppen av Freemason vil være Illuminati)

 

Toppen av Illuminati (ikke nødvendig Freemason samtidig)

- Rothchild Eier 4-5% av verden aksjer men har aksjemajoritet i det meste av betydning

- Rockefeller, Kissinger, Brzezinski

- CEO'er i de store bankene og multinasjonale selskap (inkluderer media), eks. Boeing, GE, Exxon ... osv.

- Enkelte ledende politikere

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...