Gå til innhold

Se splitter ny GTA V-trailer (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Kul trailer, men gir ikke noe annet. Håper de har gjort forbedringer etter fiaskoen med gta 4.
Gta 4 fiasko? Har du røyka sokkene dine? Det er og blir et fantastisk spill. Metascore på 98%, userscore på 7,9 og har solgt i bøtter og spann!http://www.metacritic.com/game/xbox-360/grand-theft-auto-ivKan ta med at gta 4 er det spillet med høyest metascore av noe spill overall på alle plattformer på metacritichttp://www.metacritic.com/browse/games/score/metascore/all/all?view=condensed&sort=descTror du må slå opp ordboka og sjekke ordet "fiasko" igjen!

 

Gta 4 var sikkert greit for de som likte best historie og oppdrag, men byen var jo forferderlig kjedelig å utforske. i tilleg er utvalget av kjøretøy patetisk dårlig i forhold til san andreas. så hvis man ikke er så interesert i historien og oppdragene i gta så sitter man ikke igjen med noe som helst hva gjelder gta 4. men hvis du baserer din positivitet/negativitet til en spillopplevelse på hvilken score spillet har på metacritic så er det jo ikke så lett å ha en seriøs diskusjon med deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gta 4 fiasko? Har du røyka sokkene dine?

Det er og blir et fantastisk spill. Metascore på 98%, userscore på 7,9 og har solgt i bøtter og spann!

http://www.metacriti...d-theft-auto-iv

 

Kan ta med at gta 4 er det spillet med høyest metascore av noe spill overall på alle plattformer på metacritic

http://www.metacriti...ensed&sort=desc

 

Tror du må slå opp ordboka og sjekke ordet "fiasko" igjen!

 

En fjasko var det uten tvil ikke, det har du helt rett i. At det er et av tidenes dårligste spill og tidenes desidert mest oppskrytte spill er det heller ingen tvil om.

 

Ut fra denne traileren så ser det ut som det blir nok av cut scenes i GTA5 i alle fall, så de følger med i tiden.

Lenke til kommentar

At noen kan påstå at GTA IV var en fiasko er for meg uforståelig. For som det er påpekt tidligere har GTA IV vært en enorm suksess. At enkelte ikke liker det er greit, men man kan ikke komme og påstå at det var en fiasko, for det var det rett og slett ikke.

 

Personlig synes jeg også er vel GTA IV det minst gode spillet i serien, men likevel er det et SVÆRT solid spill. Og ja, jeg synes også det var kjedelig med bare by, og jeg ser enormt frem til å cruise rundt på bygda, i fjellene m.m.

Lenke til kommentar

Håper de har kjørefysikken fra san andreas i Gta V og ikke samme som var i Gta IV.

 

Har brukt utallige timer på å kjøre rundt i san andreas. Favorittkjøretøyet var sykkel.

I Gta IV så var det utrolig døvt å kjøre bil, og enda døvere og kjøre sykkel! Ga helt opp med sykler på Gta IV, de måtte jo stoppes helt for å komme rundt en sving.

 

Hold realismen unna Gta! Jeg vil ha morro, ikke realisme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det så bare helt sykt ut! Selv likte jeg GTA IV veldig godt og dette er jeg overbevist om at er enda bedre. Bare å glede seg til lansering nå. :D Bare synd det ikke kommer til PC med det første da det er det jeg vil spille det på, men får bare smøre meg med tålmodighet å håpe det kommer fort til PC også!

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Håper de har kjørefysikken fra san andreas i Gta V og ikke samme som var i Gta IV.

Hvilken kjørefysikk i SA? Den var jo ikkeksisterende. Full gass over alt og bremsen var til pynt. I IV var det i det minste en følelse av at du ikke raste rundt i en tom pappeske, men bilene var vel mykt satt opp. Man måtte lære seg hvordan man forserte svinger effektivt, og brekket var rimelig essensielt.

Nå har de uttalt at de skulle gjøre kjørefysikken mer racingspillaktig (Midnight Club?), så vi får se. Hjelper mye om bilene er litt fastere, og føles litt mindre som båter.

Lenke til kommentar
Gta 4 fiasko? Har du røyka sokkene dine?Det er og blir et fantastisk spill. Metascore på 98%, userscore på 7,9 og har solgt i bøtter og spann!http://www.metacriti...d-theft-auto-ivKan ta med at gta 4 er det spillet med høyest metascore av noe spill overall på alle plattformer på metacritichttp://www.metacriti...ensed&sort=descTror du må slå opp ordboka og sjekke ordet "fiasko" igjen!
En fjasko var det uten tvil ikke, det har du helt rett i. At det er et av tidenes dårligste spill og tidenes desidert mest oppskrytte spill er det heller ingen tvil om.Ut fra denne traileren så ser det ut som det blir nok av cut scenes i GTA5 i alle fall, så de følger med i tiden.

 

Et av tidenes dårligste spill? Huff, hater egentlig internett. Er det en bryter som slås på når du går på internett som gjør at du må polarisere alt? Glad jeg ikke har den i hvertfall, og er enda gladere for at jeg har vett til å nyte et av tidenes beste og viktigste spill :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Hvilken kjørefysikk i SA? Den var jo ikkeksisterende. Full gass over alt og bremsen var til pynt. I IV var det i det minste en følelse av at du ikke raste rundt i en tom pappeske, men bilene var vel mykt satt opp. Man måtte lære seg hvordan man forserte svinger effektivt, og brekket var rimelig essensielt.

Nå har de uttalt at de skulle gjøre kjørefysikken mer racingspillaktig (Midnight Club?), så vi får se. Hjelper mye om bilene er litt fastere, og føles litt mindre som båter.

 

Det var direkte kjedelig å kjøre bil i Gta IV da ingen biler kunne ta en skarp sving i fart, og hele kartet består stort sett av 90 graders svinger.

 

Som jeg sa, jeg vil heller ha underholdning fremfor realisme i Gta. Heldigvis bydde saints row the third på en utrolig overraskelse, og var utrolig underholdene. Null realisme, men maks underholdning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...