Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?

Mixy

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

har lagt inn 5.0 på min også. den booter fremdeles ikke :( brukte flash-all.bat, og den installerte alt uten problem.

kult de lagde en ny boot animasjon, var veldig lei 4.4.4

edit; den endra lysstyrke. kanskje noe skjer?! spendende

Endret av kjeLL//
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

edit: DEN BOOTET!

edit: trur jeg vet hvorfor den har vært noe kødden å boote. den har ikke orginal mac adresse lenger. 00:11:22:26:d1:e2 noen som vet om root programmer fungerer i 5.0? før jeg prøver meg på custom recovery og sånt som kanskje får den til å ikke boote mer.

edit; den har også bare 4.5GB med ledig plass. mye som er galt med den virker det som. men 5.0 er det første som har bootet på den siden 4.3 =)

Endret av kjeLL//
Skrevet

Kan noen som har flashet telefonen til 5.0 sjekke om det nå er mulig å kryptere enheten uten å sette skjermlås? Har lest hos arstechnica at kun enheter som kommer med 5.0 fra fabrikk har kryptering på som standard, men at man skal kunne kryptere uten å sette skjermlås nå altså.

Skrevet (endret)

Alt fungerer som smurt her! :D

attachicon.gifScreenshot_2014-11-15-12-00-02.png

Ser du ikke har de svarte kantene oppe og nede på skjermen som jeg har på min telefon. Og i tillegg har jeg svart bakgrunn når jeg åpner app-skuffen. Har du gjort noe spesielt for å få den hvite bakgrunnen?

15.11.14%2B-%2B1.jpg

Last ned denne: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.launcher :)

Endret av Nystad97
Skrevet

Er snapchat blitt mer stabilt under Lollipop på Nexus 4?

Har ihvertfall ikke merka noe spesielt enda, så antar det er et godt tegn..

Skrevet

min z1 får vell i mars eller no :S

Ser sånn ut: "We'll start the upgrade at the beginning of 2015 for the core Xperia Z3 and Xperia Z2 series – continuing thereafter for all remaining devices above."

Det er fordelen med Nexus at man slipper å vente (så veldig lenge)! :tease:

Skrevet

Fiklet og styrte fælt for å få det til, men når jeg først fikk kjørt flash-all uten problemer på Mac så funket det fjell. Holder jeg nok fint ut med N4 en god stund til, siden N6 ikke egentlig frister så mye.

Skrevet (endret)

Batteristatus: Første "ordentlige" dag med Lollipop på Nexus 4 (hatt skole fra 8-15)! Vet ikke hvordan bruk man kan definere dette som... Hatt noen meldinger/email, surfing og sosiale medier (Facebook, Twitter, Google+, Instagram og Snapchat). Wifi/3G på, GPS på, synkronisering av diverse ting, bluetooth av.

ylthig1.png

Endret av Nystad97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...