Gå til innhold

Den lille American / Euro Truck Simulator 2-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte DLC og Norge paintjob greia.

Har ikke fått tid til å komme  meg til "Scandinavia enda", men har fått meg en jobb til Sverige nå.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Det er egentlig ikke kun 4 byer/steder i Norge, i ETS2 Scandinavia. Jeg har blant annet funnet Mjøndalen, Drammen, Lier og Kongsberg under Oslo i spillet, selv om det ikke står at det er dem, så kjenner jeg dem igjen.

Skrevet

Det er egentlig ikke kun 4 byer/steder i Norge, i ETS2 Scandinavia. Jeg har blant annet funnet Mjøndalen, Drammen, Lier og Kongsberg under Oslo i spillet, selv om det ikke står at det er dem, så kjenner jeg dem igjen.

Kunne du delt noen bilder av disse stedene?

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Sandtaket i Mjøndalen:

RX8WvbU.jpg

Drammen, etter tunnelen fra Mjøndalen:

D3sMqi6.jpg

MAhoqdi.jpg

• 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Dessverre ikke veldig realistiske. Større steder er ofte representert ved at de inkluderer visse landemerker som gjør at du kjenner dem igjen, som området rundt Bjørvika i Oslo, men ellers er det mye generisk. Forstår at det hadde vært krevende å gjengi så store områder i eksakt detalj, men hvis noen utvikler klarer å et slikt spill i nærmeste fremtid kjøper jeg det første dag. Hadde vært utrolig kult å kunne kjøre gjennom kjente traktor og kjenne igjen små detaljer som hus og butikker. Kanskje hadde det vært en bedre ide å ikke ha så mange områder, men heller gjennomføre et mindre område i eksakt detalj - selvfølgelig, da er det usannsynlig at Norge hadde vært med.

Har riktignok hørt om en mod som gjengir Norge i mer detalj, men i hvor stor detalj vet jeg ikke - noen som vet?

Uansett, akkurat begynt å kjøre med egen trekkvogn og får inntrykk av at det er først nå det egentlige spillet begynner. Er allerede 80 tusen i minus, hovedsakelig pga. skader.

Gjest Slettet+130498
Skrevet

Spartapus, ikke glem det er en simulator du spiller da, ikke grand theft truck ;)

Skrevet

Det morsomme er at jeg pådro meg 80 tusen i skader før jeg i det hele tatt hadde kommet dit jeg skulle hente lasten. Hvor mye resten av reisen vil påføre meg er ikke godt å si.

Skrevet

Kjørte bittelitt i Norge. Man kan til dels kjenne seg igjen, om man kjenner veikart i utgangspunktet. Men som Spartapus nevner, og jeg har sagt det selv også, så ville jeg gjerne hatt større byer eller områder, og mindre generisk.

Har man vært i to-tre byer, har man vært i dem alle - i alle fall midt i Europa og Tyskland spesielt. Ingenting føles spesielt unikt lenger.

Så Spartapus, jeg er helt enig; det hadde vært gøy med et spill som tar for seg en by eller fem, som er mer detaljerte, hvor man kjører transport, om det er varebil eller større. Bare å få en sånn transport/leveranse-mod til GTA 5 hadde vært helt sykt enormt.  :w00t:

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Om den DLCen koster mer enn 10,- blir jeg ikke overrasket - alle vil jo tjene penger - men syns det er uhørt.  :tease: Og folk skal få bruke pengene sine på det de vil naturligvis.

Endret av OlaHaldor
Skrevet

Når eg kjøpte ratt og pedalar til 1500 kr som knapt brukast til anna enn ETS2 so ser eg ingen grunn til at eg skal vere gniten på dei 30 kronene denne DLC-en kostar.

• Liker 1
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Anbefaler denne sida for å laste ned mods, bruker den hele tiden selv. :)

http://ets2.lt/en/

Hvis du har Cabin Accessories DLCn, så anbefaler jeg denne modden: Addons for DLC cabin’ v3.5, den har ganske mye ekstra stash, blant annet masse flagg, brus, ting fra Star Wars (og sikkert andre nerde ting) og masse mer.

Anbefaler også å laste ned ProMods (tidligere Scandinavia mod), den legger til og endrer mye på hele kartet, som flere detaljer, flere side veier og mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...