Gå til innhold

Den lille American / Euro Truck Simulator 2-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Dessverre ikke veldig realistiske. Større steder er ofte representert ved at de inkluderer visse landemerker som gjør at du kjenner dem igjen, som området rundt Bjørvika i Oslo, men ellers er det mye generisk. Forstår at det hadde vært krevende å gjengi så store områder i eksakt detalj, men hvis noen utvikler klarer å et slikt spill i nærmeste fremtid kjøper jeg det første dag. Hadde vært utrolig kult å kunne kjøre gjennom kjente traktor og kjenne igjen små detaljer som hus og butikker. Kanskje hadde det vært en bedre ide å ikke ha så mange områder, men heller gjennomføre et mindre område i eksakt detalj - selvfølgelig, da er det usannsynlig at Norge hadde vært med.

 

Har riktignok hørt om en mod som gjengir Norge i mer detalj, men i hvor stor detalj vet jeg ikke - noen som vet?

 

Uansett, akkurat begynt å kjøre med egen trekkvogn og får inntrykk av at det er først nå det egentlige spillet begynner. Er allerede 80 tusen i minus, hovedsakelig pga. skader.

Lenke til kommentar

Kjørte bittelitt i Norge. Man kan til dels kjenne seg igjen, om man kjenner veikart i utgangspunktet. Men som Spartapus nevner, og jeg har sagt det selv også, så ville jeg gjerne hatt større byer eller områder, og mindre generisk.

 

Har man vært i to-tre byer, har man vært i dem alle - i alle fall midt i Europa og Tyskland spesielt. Ingenting føles spesielt unikt lenger.

 

 

 

Så Spartapus, jeg er helt enig; det hadde vært gøy med et spill som tar for seg en by eller fem, som er mer detaljerte, hvor man kjører transport, om det er varebil eller større. Bare å få en sånn transport/leveranse-mod til GTA 5 hadde vært helt sykt enormt.  :w00t:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Anbefaler denne sida for å laste ned mods, bruker den hele tiden selv. :)

 

http://ets2.lt/en/

 

Hvis du har Cabin Accessories DLCn, så anbefaler jeg denne modden: Addons for DLC cabin’ v3.5, den har ganske mye ekstra stash, blant annet masse flagg, brus, ting fra Star Wars (og sikkert andre nerde ting) og masse mer.

 

Anbefaler også å laste ned ProMods (tidligere Scandinavia mod), den legger til og endrer mye på hele kartet, som flere detaljer, flere side veier og mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...