Gå til innhold

Netflix kommer trolig til deg i morgen


Anbefalte innlegg

Jeg var skikkelig skuffet nå! Forventet amerikanske serier og filmer, men 50% er jo norsk ræl.. De har kun tidlige sesonger av diverse serier, mens noen ikke er der i det hele tatt, f.eks Seinfeld, Friends, Big Bang Theory.. Homeland, nyere episoder av SOA. Kommer definitivt ikke til å betale når gratisperioden er over!

Hvis jeg vil se norske serier så hadde jeg valgt viaplay, sumo og de greiene der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske dårlig utvalg må jeg si... Mye filler-materiale for å late som om det er mer innhold enn det er.. Mangel på filmer laget utenfor hollywood... Mange nyere serier mangler... Tviler på om jeg kommer til å betale når gratisperioden er over hvis ikke de tar store steg med å legge til nytt innhold...

Ellers er lyd-og bildekvalitet ganske bra, i alle fall for mine utrente øyne og ører. Brukervennlig er det og, men så lenge utvalget står som i dag er det ikke noen vits i å betale for dette.

Lenke til kommentar

Alt av anime jeg så på er borte, det samme er breaking bad og konspirasjonsfilmer. Nesten en konspirasjon i seg selv. Også ble min taste-profil sletta. Heldigvis kom det tilbake når jeg logget på med US IP.

Betale 30kr mer for mindre innhold og norsk tekst, nei takk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

De av dere som har US konto, hvis dere er pålogget på netflix og prøver å gå inn på netflix.no, får dere opp norsk side da? Slik som dette:

 

post-137074-0-06905400-1350407424_thumb.png

Høy lukk den blå film sida der oppe!

 

:green:

 

Virker kansje intressant, funker det ikke sammen med PS3? Ser ut som utvalget er rimelig dårlig, må vel bare fortsette å kjøpe inn filmer :closedeyes:

 

Joda, fungerer greit på PS3. Synes faktisk det er hakket bedre da du kan se hva slags kvalitet det streamer med i øyeblikket. Problemet er bare at appen ikke har 24p-deteksjon og dermed kjører alt ut med 60Hz, hvilket fører til judder, om du bryr deg om slikt. Synd, for det ødelegger veldig mye for min del. Kvaliteten varierer litt, men på serier slik som Lilyhammer ser det aldeles strålende ut.

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...