Gå til innhold

Netflix kommer trolig til deg i morgen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan ser man på Netflix på sin LCD-TV, når man ikke har en smart-TV?

 

Hva er den enkleste løsningen, når man mangler smart-TV, og ikke vil kjøpe en slik riktig enda?

Koble din laptop til TV'n med en HDMI-kabel.

Må man ikke ha en litt vass laptop for å få noe til da?

Nei, tror ikke det. Har den HDMI-kontakt så er du godt på vei.Kan hende den sliter litt hvis du har stor tv med høy oppløsning, men da er det bare å eventuelt justere ned til 720p eller DVD-kvalitet.
Lenke til kommentar

Oppe og går her. Ser greit ut så langt. Er det noen som har fått det til å fungere på PS3 enda? Er egentlig det jeg er mest interessert i da jeg ikke har PC-en koblet til TV-en.

 

Står at det skal dukke opp under "What's new" på PS3-en, men det gjør det altså ikke. Det er mulig vi må vente til i morgen med dette, hehe.

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar

Da var jeg registrert, og er klar til å se både filmer og serier!

Men det er en liten ting jeg stusser over. Jeg er vandt med Viaplay. Der velger man først program, og så episoden du vil se.

På Netflix velger du først hvilket program du vil se. Første episode vil starte automatisk. Du er deretter nødt til å åpne en annen meny, for å så velge en annen episode.

 

Det må da finnes en enklere metode?

Lenke til kommentar

Da var jeg registrert. Men ett par ting, er det ikke gratis for oss med spotify premium ut året? Og hvordan får man til å bruke det på PS3? (Og ja, ser at andre har stilt det samme spørsmålet).

 

Da var jeg registrert, og er klar til å se både filmer og serier!

Men det er en liten ting jeg stusser over. Jeg er vandt med Viaplay. Der velger man først program, og så episoden du vil se.

På Netflix velger du først hvilket program du vil se. Første episode vil starte automatisk. Du er deretter nødt til å åpne en annen meny, for å så velge en annen episode.

Det må da finnes en enklere metode?

 

Bare hold musa over serien, så kommer det opp infoscreen, hvis du trykker på serien der kan du velge mellom alle sesongene og episodene.

 

 

EDIT: Der fant jeg appen på PS3, nice!

Endret av -Sindre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...