Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye. Men det verste for min del nå er at byene mine ikke snakker sammen. F.eks at jeg ikke kan dra nytte av nabobyens oppgraderte rådhus til å bygge f.eks bedre kloakkanlegg. Men det er vel kanskje serverkrøll som gjør dette?

 

Hørte noe snakk om at mange byer i forskjellige regioner ikke er tilknyttet via vei og oppgraderinger og tradeing kun kan skje via vei. Gjelder dette for deg?

 

Edit: likte denne - http://i3.kym-cdn.com/photos/images/original/000/512/328/fbc.png

Endret av MysticoN
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er så lei av bugs med trade depot trucks! Nå funker de ikke i det hele tatt i en by jeg har.

 

Har du tatt bort den lagringsmodulen for freight som kommer med bygningen når den lages? Det sies at om du fjerner denne vil trade-depoene bugges etter hvert. Prøv å slå av bygningen, sørg for at du har minst 1 freight modul per depot og så slå den på igjen.

Endret av fknsonikk
Lenke til kommentar

Prisen på olje er nå så dårlig, og prisen på utvinning så dyr, at det nesten ikke lønner seg å hente ut.

 

Du må dra opp over to tusen tønner om dagen for at det skal lønne seg. Tar man investeringen i betraktning må man dra opp mye mer. Dårlig balansering :(

 

Kanskje best å slå av oljefeltene og vente til prisen går opp? Om den da går opp?

Lenke til kommentar

Prisen på olje er nå så dårlig, og prisen på utvinning så dyr, at det nesten ikke lønner seg å hente ut.

 

Du må dra opp over to tusen tønner om dagen for at det skal lønne seg. Tar man investeringen i betraktning må man dra opp mye mer. Dårlig balansering :(

 

Kanskje best å slå av oljefeltene og vente til prisen går opp? Om den da går opp?

 

Å? Har prisene begynt å røre på seg? Eller har prisen på oljen alltid vært lav kanskje?

Lenke til kommentar

Å? Har prisene begynt å røre på seg? Eller har prisen på oljen alltid vært lav kanskje?

 

Alltid lav, dessverre. Men dersom oljedepoene ikke produserer mer enn 2000 tønner om dagen så lønner det seg ikke. Dette skjer som regel når man er på det nest-laveste nivået før det blir tomt. Oljedeponiene i enkelte byer med små depoter lønner seg da rett og slett ikke å utvikle før prisen stiger.

 

Lurer på om jeg faktisk skal slutte å utvikle alt av ressurser, men det er jo også litt kjedelig spillmessig sett. Og penger er jo ikke noe jeg har for lite av. Men klart jeg vil jo helst ikke tape dem heller :)

Lenke til kommentar

Har dere sjekket patch notes, forresten?

 

https://help.ea.com/article/simcity-patch-notes

 

SimCity er allerede oppe i patch versjon 1.5

 

Her er patchen de ga ut ikveld:

 

 

Update 3/12/2013 - Patch 1.5:

General

This patch fixes an issue that was causing the game to crash.

 

Servers:

Optimizations to improve latency. The Region wall and city to city trading will be more responsive.

Database optimizations that will improve the success rate for connections.

Fixed an issue with rollbacks. Higher chance of success and less chance of getting in a rollback loop.

Endret av omnomnomnivore
Lenke til kommentar

Har du tatt bort den lagringsmodulen for freight som kommer med bygningen når den lages? Det sies at om du fjerner denne vil trade-depoene bugges etter hvert. Prøv å slå av bygningen, sørg for at du har minst 1 freight modul per depot og så slå den på igjen.

 

Forsøkt alt mulig. Får bare én truck til å funke per depot. Noen ganger bugger det så det er to trucks på én depot og null på det andre selv om det er én truck på hver. Aner ikke hvorfor det skjer. Monzilla tipset meg angående freight modulen, har fjernet, bygget ekstra osv. noen ganger funker det andre ganger ikke. Må pent vente på patch virker det som. Ganske ødeleggende bug.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...