Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg klarer faktisk å handle søppel mellom byene, søppelbilen kjører hver dag over til naboen for å plukke opp. Men å få med seg at naboen har oppgradert rådhuset klarer de ikke.

Dette har jeg fått løst flere ganger, rett og slett ved å besøke byen til den som har oppgradert, ca. 5 minutter etter dette er gjort. Da får jeg alltid benytte meg av godene :)

Lenke til kommentar

Her er en god video som forklarer litt om veikryss som jeg fant intersant og som ikke var intuitivt i spillet

 

 

Merket jeg skulle sett denne videoen litt før.. Har mange avenues som krysser hverandre nå og sliter veldig med trafikkproblemer nå som innbyggertallet mitt nærmer seg 360 000.

 

En annen ting som irriterer meg grenseløst:

 

rq2UXqf.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette har jeg fått løst flere ganger, rett og slett ved å besøke byen til den som har oppgradert, ca. 5 minutter etter dette er gjort. Da får jeg alltid benytte meg av godene :)

 

Ja, har prøvd det der mange ganger, men det funker ikke. Men starer jeg på en ny by i regionen så kan de se alle utvidelsene og bygge alt, veldig merkelig.

Altså jeg har 2 byer, en stor med masse utvidelser på rådhuset, og en mindre forstad. Det er forstaden som sliter med å se oppgraderingene til den store (såklart) Men det ekstra rare er at det funker andre veien. Prøvde å bygge department of transportation i forstaden nå, og da kan alle de andre byene se det, og bygge tog, båt osv.. Det er bare den lille dritt-forstaden min som ikke klarer å få med seg hva de andre har.

 

Jeg er eitrandes

Lenke til kommentar

Er det flere som har problemer med export? Det fungerer knirkefritt i én by, på Europe West 2, tror jeg det var, mens i en annen by på Europe West 5 er Trade Depot helt full med kull, og gruvene har stengt grunnet plassmangel. Ingenting blir eksportert. Freight går opp og ned uten problemer, men det er kanskje ikke helt det samme?

 

Det er jo flere byer i regionen som tydelig trenger kull. Taper sabla mange potensielle simoleoner.

Lenke til kommentar

Såklart. Har også forsøkt å endre til import og rett tilbake til export i fall det var en eller annen switch i spillet som satt fast, men uten hell.

 

Jeg opplevde det samme med olje. I trade depot hadde jeg 4 tanker med råolje. Da stoppet eksporten. Slettet en av tankene, og erstattet den med "freight". Da startet eksporten umiddelbart

Lenke til kommentar

Er det flere som har problemer med export? Det fungerer knirkefritt i én by, på Europe West 2, tror jeg det var, mens i en annen by på Europe West 5 er Trade Depot helt full med kull, og gruvene har stengt grunnet plassmangel. Ingenting blir eksportert. Freight går opp og ned uten problemer, men det er kanskje ikke helt det samme?

 

Det er jo flere byer i regionen som tydelig trenger kull. Taper sabla mange potensielle simoleoner.

 

Er en bug, vanligvis skal det komme en bil i timen å hente materialet, men han dukker opp sjeldnere, og til slutt så stopper det opp helt.

http://www.reddit.co...bug_reports_to/

Trade Port and Depots suddenly stop shipping. They fill up, the trucks stay parked, and they never transport/sell their goods.

 

 

Edit: Forhåpentligvis så er nok Maxis klar over det meste av feil/problemer for øyeblikket, sett de vært aktive på reddit blant annet, og svar på tråder som inneholder bugs o.l så får håpe ting blir fikset opp i etterhvert, men er vel fortsatt serverne som er høyest prioritet.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...