Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har funne ut åssn man skifter språk i spillet ? norsk oversettelse er ubrukelig

Avinstaller spillet. Bytt språk i origin, reinstaller. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjaldt ikke det for "checking for updates" ?

Gjaldt for mye rart for meg når ting stoppet. Er verdt å prøve!

Nå fikk jeg først at server var tilgjengelig og når jeg skal gå inn på byen så var server plutselig ikke tilgjengelig likevel. Så ble skjermen svart og jeg måtte avslutte via Windows. Da er jeg oppe i åtte forskjellige feilmeldinger på hvorfor jeg ikke får starte spillet.

Skrevet

Funket lenge, nå kommer jeg ikke inn igjen, litt frustrerende fordi trivdes veldig mye ingame.

Får valgt server, men trykker jeg play skjer det ingenting. Hjalp ikke med recovery nå

Skrevet

Har spilt et 3-4 timer, tok en pause. Kommer tilbake så er jeg disconnected og kommer ikke inn igjen. Alt jeg har gjort er sikkert borte også....Når jeg en gang i uviss fremtid kommer inn igjen.

Skrevet

Dette er for dårlig, må vente på å komme inn på en server når jeg skal spille singleplayer, ikke bare litt heller 18 min :hrm: :hrm: :hrm:

Skrevet (endret)

Server nede ... Drit, klarer faen meg ikke å dimensjonere serverparken en gang.

Blir interessant med UK release.

Endret av Syv
Skrevet

Får inderlig håpe RELOADED eller RAZOR1911 får has på dette allways online DRM mannjsjit-greiene for dette er håpløst. Alle min spill er online, så hva gjør jeg når jeg ikke har internett eller bruker kapasiteten til andre ting?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...