Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FIKSA DET!!

 

takk gud for ea forums

 

Ok so after several hours this is how I got into the game:

 

1. Click play on Europe west 1, game doesn't start, only in taks manager proceses. I stop the proces.

2. Go to S:\Origin\SimCity\SimCityRecovery, and run SimCityRecovery.

3. Once it finishes, click on the yellow restart botton.

4. When it resets click play.

4b. If you get into a tutorial that isn't working quit the game and repeat the steps.

 

5. If you keep entering an unworking tutorial on the same sever, swhich server and then repeat steps.

 

It worked for me, post it it workes for you.

 

 

Viktig å kjøre recovery fra mappa og ikke inn i origin, nå funker alt :D

 

Dere er heldige som i hele tatt kommer inn på spillet^^ Prøver å kjøre det gjennom Origin, trykker "play", men lover deg en 50 øre på at det ikke funker. Jeg har prøvd i halvannen time nå. Nada, zip, nothing, coca cola zero, alt er jævlig. Takker meg gud til at jeg kan sprenge kommunist-tanker på world of tanks i steden.

prøv det jeg skrev over, funket for meg, og hadde samme problem

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kommer inn på Europe nå, står at den er available, men i det logoen har kjørt så kommer det opp at serveren ikke er tilgjengelig alikevel.

 

Den fikk jeg nå også. Fikk valgt server og trykket videre. Så ble skjermen svart, men markøren tydet på at man fortsatt var i SimCity. Så kom bakgrunnsmusikken og etter ti sekunder kunne jeg klikke og hovedmenyen kom frem. Da får jeg beskjed om at serveren ikke er tilgjengelig. Fra hovedmenyen ser jeg ingen steder man kan gå tilbake og velge ny server, så da måtte jeg avslutte og starte på nytt. Tungvindt!

 

Gjorde det og kom meg videre til å starte ny region og så ny by og får da at jeg ikke får laget verken region eller by akkurat nå.

 

Jeg tror jeg har fått 7 eller 8 forskjellige oppstarter med forskjellige feil nå. Hvis ikke alt blir fikset innen et par dager tar jeg kontakt med Komplett for å høre hvordan de stiller seg til en retur av varen. Hvis ikke må jeg vil bli en av en million som har sendt samme forespørsel direkte til EA.

Lenke til kommentar

Nå funker endelig spillet som det skal her også :)

 

Første by er Pinewood Hills. Satte nettopp opp en kullgruve. 4400$ per 10 tonn høres ut som en bra pris for meg. Om jeg må kjøpe tilbake senere for å fullføre great works så pyttsann :)

 

Du vår vel 44000 for legering (blanding mellom kull og malm)

21000 for drivstoff

Lenke til kommentar

FIKSA DET!!

 

takk gud for ea forums

 

Ok so after several hours this is how I got into the game:

 

1. Click play on Europe west 1, game doesn't start, only in taks manager proceses. I stop the proces.

2. Go to S:\Origin\SimCity\SimCityRecovery, and run SimCityRecovery.

3. Once it finishes, click on the yellow restart botton.

4. When it resets click play.

4b. If you get into a tutorial that isn't working quit the game and repeat the steps.

 

5. If you keep entering an unworking tutorial on the same sever, swhich server and then repeat steps.

 

It worked for me, post it it workes for you.

 

 

Viktig å kjøre recovery fra mappa og ikke inn i origin, nå funker alt :D

 

 

prøv det jeg skrev over, funket for meg, og hadde samme problem

 

Hvor lang tid ta recovery saken, den har holdt på i 20 min eller noe her:D

Lenke til kommentar

Ikke faen om dette går altså. Jeg får omsider spilt litt og så begynner blinkingen. Det skjer tre ganger og da fryser hele spillet og jeg får ikke gjort annet enn å bruke svenskeknappen på PCen. Kan jeg uten problemer installere spiller på laptopen og se om samme problem dukker opp der, eller er jeg stuck med installasjonen på den stasjonære?

 

Jeg oppfyller så vidt jeg vet systemkravene med god margin også, så det skulle ikke være noe problemer der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...