Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde akkurat det samme som screenshot'e ditt nå nettopp, tok å slettet alt i SimCityUserData mappa mi, og virker som jeg kommer litt lengre...

 

Takk, det hjalp for en stakkars stund. Kom meg inn og skulle velge servere. 5 av 9 var tilgjengelige stod det, helt til jeg valgte en av dem. Da var de ikke tilgjengelig likevel.

 

Til slutt kom jeg igjennom og skulle spille. Fikk til og med startet en ny by! ENDELIG!!!

 

Etter to minutters spill så begynte spillet å blinke akkurat som det gikk tilbake til Windows et brøddel av et sekund. Først en gang, så to ganger, så tre ganger. Til slutt skjedde det vært tredje sekund og jeg fikk ikke gjort stort. Til slutt fikk jeg bluescreen og hele maskinen startet på nytt.

 

Da jeg startet spillet stod det at driveren til grafikkortet var gammelt og at jeg burde oppdatere. Gikk inn for å gjøre det, men fikk beskjed om at driveren var den nyeste tilgjengelige.

 

Så hva tror dere, ligger feil hos spillet eller maskinen? Maskinen er vel rundt 4 år gammel tror jeg.

 

Intel Core 2 Duo CPU E8500 @ 3,16GHz med 4 GB ram med Windows 7 64-bit.

 

Skjermkortet er ATI Radeon HD 4800 series.

 

Skulle vel kunne dra rundt dette spillet?

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar

Mistet connection så og si på slutten av tutorialen selv her nå, spillet ble svart men hørte lyden i bakgrunn, avsluttet spillet via Task Manager, men hver gang spillet startes nå er det svart med lyd gående i bakgrunn, noen som har peiling på hva som kan gjøres?

Lenke til kommentar

SIMCITY-SERVEREN ER OPPTATT

 

Serveren din opplever svært stor trafikk. Du står nå i kø. Spipll-knappen vil bli aktiv når det er ledig plass. For å spille umiddelbart må du velge en annen server.

 

Neste forsøk på å bli med: 20 minutter

 

Hva er dette for noe mannjsjit!? Hadde jeg skulle lansert et spill som er så påventet og krever internettilgang ville jeg leid all kapasitet Amazon kunne gitt meg.

Lenke til kommentar

Fik valgt usa WEST 1 eller noe, nå prøver jeg å bytte til en annen.. neeeei da.

 

men det å slette alt i den mappa, er det så lurt? den er på 600 mb hos meg.

 

Var noe sånt min var på også. Det er mappen "patches" som tar all plassen alene. Slettet hele dritten og da kom jeg en del videre, men altså ikke nok til å få følelsen av å ha prøvd spillet.

Lenke til kommentar

Dere er heldige som i hele tatt kommer inn på spillet^^ Prøver å kjøre det gjennom Origin, trykker "play", men lover deg en 50 øre på at det ikke funker. Jeg har prøvd i halvannen time nå. Nada, zip, nothing, coca cola zero, alt er jævlig. Takker meg gud til at jeg kan sprenge kommunist-tanker på world of tanks i steden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...