Gå til innhold

Kamptråd - Kypros vs Norge (VM-kvalik)


Latias

  

16 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes at det var absurd å ta ut King, og synes ikke han gjorde noge særlig ut av seg tidligere og premissen var rare - en reservelag spiller skal spille på norge. Men i dag, aiai får jeg spise ordene mine. Herlig rett og slett!

 

Synd at Island ikke maktet bedre mot sveits, men det var egentlig forventet.

 

Jeg savner ikke Wæhler, Gamst eller Huseklepp i det hele tatt. Selv om jeg håper Huseklepp kan komme litt tilbake, da jeg synes han kan være veldig god, og er en fin type.

 

For en fin dag for norsk fotball.

 

Flott intervju med King, virker som en fornuftig og jordnær type.

Endret av Everket
  • Liker 3
Lenke til kommentar

En Moa i form er et klart førstevalg foran King enda.

King er for ung enda og vil variere i prestasjonene. Men at han absolutt bør ha spilt seg til en plass i troppen er det ikke tvil om.

utrolig godt å se at generasjonskifte på landslaget nå endelig begynner å vise resultater og er sikker på at vi går mot et enda mer ballspillende landslag i årene som kommer.

Er også imponert av Drillo som virker som han lar flere spillere få utfolde seg kreativt, selv om det enda er litt for mye planløst hit and run spill uten at det er grunn til det.

 

Uansett, nå er vi tilbake i kampen om VM billett, og jeg tror kampen mot Sveits på Ullevål kan bli en skikkelig thriller!

Lenke til kommentar

Herrejemeni. Flott at Norge vant i dag - langt bedre prestasjon av U21 å slå franskmennene. Den største prestasjonen i dag er det vel Sverige som står for. Ligger under 4-0 eller 55 minutt. Kampen ender 4-4. Milde himmel.

 

Sjeldent PL-fri har blitt avløst av så mange artige kamper på en kveld.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...