Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Barton Perrer, står det på dem.

 

Parfymen er Aqua di Parma og undikken er fra Dovre ;-)

 

Var det mer dere lurte på?

Unnskyld? Spurte hvilke briller du hadde på deg, for ut i fra det jeg fikk se så de fine ut (selv om ansiktet ditt var forvridd). Trenger ikke lange ut om hvordan parfyrme og boksere du bruker, det blir bare teit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Unnskyld? Spurte hvilke briller du hadde på deg, for ut i fra det jeg fikk se så de fine ut (selv om ansiktet ditt var forvridd). Trenger ikke lange ut om hvordan parfyrme og boksere du bruker, det blir bare teit.

 

Internett og humor = ikke alltid lett. Skulle hengt på ett ;-).

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Den dressen finner du ikke i noen butikk.

Den er laget til meg av Thomas Mahon. http://www.englishcut.com/

Det ante meg. Du skjønte hva jeg mente. :D

 

Unnskyld? Spurte hvilke briller du hadde på deg, for ut i fra det jeg fikk se så de fine ut (selv om ansiktet ditt var forvridd). Trenger ikke lange ut om hvordan parfyrme og boksere du bruker, det blir bare teit.

Wow. Slapp av, a.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Pent Dag, flott dress!

Deilig å se en med litt "krage" (kan man si det på norsk?), i motsetning til de smale som er så in fortiden.

Er det peak lapel?

 

Dobbeltspente dresser skal alltid ha peak lapels, eller shark teeths.

 

Slagene på en ferdigdress følger ofte moten, smal eller bred, alt ettersom .Det er synd for de bør tilpasses skulderbredde og den overordnede balansen i dressen.

Lenke til kommentar

Bare å poste, Dag. De fleste her bruker nok bare skjorte/genser + relativt normale bukser til daglig, og da er det ikke veldig interessant med daglige poster. Dine derimot liker jeg veldig godt! Spesielt i dag, syntes alt sammen harmonerte fint. Også digg med ikke-iphone bilder! :)

 

Takk for det.

Det er alltid en fare for å hemme andre når noen poster så mye som jeg gjør. Derfor syntes jeg det var greit å si noe om det, slik at andre bare kan hive seg utpå de og.

 

Det blir bedre bilder med vanlig kamera, men det er litt tilfeldig hvor jeg tar bildene. Når jeg tar bildene på jobb så har jeg kun mobilen for hånden. Og da blir det som det blir.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt nydelig! Er buksen brun eller grå? Muligens PS ble litt for sterk lyseblå for min smak; kanskje noe som Kent Wangs Great Wave hadde sett bedre ut? Hadde ikke du det? Herlige seler. :)

 

Buksene er brunmelerte, og be tatt ut sammen med jakka av Tom (og meg), har en vest til den, men selv om sommeren er på ferie, så ville det nok blitt for varmt i dag.

Det gjør gjerne litt mye ut av seg det PSet. Jeg har The Great wave, og kunne gått fint det og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...