Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg visste ikke at det ikke var lov med synlig t-skjorte. Jeg synes egentlig ikke det gjør noe, men tendensen her er rimelig klar og jeg tar det til etterretning. Får gå til innkjøp av noen dype tees (er ikke då glad i V neck). :)

Anbefaler H&M sine, veldig gode, koster 69 per stk tror jeg.

Lenke til kommentar

Jeg visste ikke at det ikke var lov med synlig t-skjorte. Jeg synes egentlig ikke det gjør noe, men tendensen her er rimelig klar og jeg tar det til etterretning. Får gå til innkjøp av noen dype tees (er ikke då glad i V neck). :)

singlets funker bedre synes jeg

liker best å ikke ha noe under, men det er smaksak.

Lenke til kommentar

Fy faen! Gjett om jeg skal handle fra SuitSupply. Men hvordan er kvaliteten på andre plagg enn dresser fra SuitSupply? Holder de like høy kvalitet som dressene, eller lager de bare andre klær for å tjene penger?

Anbefaler H&M sine, veldig gode, koster 69 per stk tror jeg.

Cheap Monday sine økologiske tskjorter er mye diggere. Kvaliteten/stoffet er på høyde med high-end t-skjorter.

Endret av Eksboks
Lenke til kommentar

Har en kasjmir lue derfra som jeg er fornøyd med. Skjortene er av god kvalitet, men har ikke prøvd de selv. Skoene er av dårlig kvalitet, men generelt er alt annet ganske til veldig bra mtp kvalitet. De har noen fine pocket squares med motiver, som forøvrig er håndrullet.

Lenke til kommentar

Det er ikke ulovlig. Det bare ser utrolig teit ut.

Ja nei det er det jeg ikke ser helt selv, da. Men jeg er overtalt. :)

Anbefaler H&M sine, veldig gode, koster 69 per stk tror jeg.

Takk for tips.

singlets funker bedre synes jeg

liker best å ikke ha noe under, men det er smaksak.

Jeg hater singlets. Jeg kan fint gå uten noe under, men det kan bli kjølig i kulda og synlig svett i varmen :p

Lenke til kommentar

Det kom på rett oppunder 2k. Så det er ganske nice

Hvilken størrelse bruker du på bildet? Står imellom Medium og Large hos meg, men leste jo at de var litt store i størrelsene på forrige(?) side, så heller mest mot medium.

Er over/rundt brystet jeg lurer litt på, og har ikke noe målebånd tilgjengelig for øyeblikket, så vurderer bare å ta en råsjans på medium.

Lenke til kommentar

Fin dress Dag, men hadde det ikke vært bedre med en lyseblå skjorte til den dressen. Synes egentlig hvit skjorte kal være forbehold litt mer formelle dresser og anledninger. Ellers likte jeg det godt!

 

Den er i cream; egentlig lys, lys gul. Blå er også bra, men dette er den jeg liker best til.

Lenke til kommentar

Hvilken størrelse bruker du på bildet? Står imellom Medium og Large hos meg, men leste jo at de var litt store i størrelsene på forrige(?) side, så heller mest mot medium.

Er over/rundt brystet jeg lurer litt på, og har ikke noe målebånd tilgjengelig for øyeblikket, så vurderer bare å ta en råsjans på medium.

Hvis du skal kjøpe en jakke til 2 lapper og ikke gidder/orker å finne/kjøpe et målebånd så er du dømt til å bestille feil størrelse. Jeg har allerede postet detaljerte mål på størrelsene av jakken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...