Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Jeg skal til London om et par dager, og har planlagt å gå til innkjøp av noen stilige klesplagg. Det er først og fremst jeans og gensere som skal kjøpes, og jeg lurer på hva som er mote for tiden. Hvis det kan være til hjelp så begynner jeg i 10. klasse, er 171 cm høy og slank. Jeg er ikke emo eller wannabe gangster.

Jeg har penger, så prislappen er urelevant.

 

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville kjøpt klær etter kroppsformen.

 

Når det gjelder bukser er det viktig å unngå at den går utover nede. Kjøp deg en som går helt rett eller innover nederst (alt etter hva du liker). Ikke kjøp deg for store bukser - har du slanke bein er det kult at buksa ikke sitter for løst. Kjøp deg de trangeste jeansene du føler deg komfortabel i. Jeg synes ikke det er kult med lyse jeans, men det er jo en smakssak.

Endret av Ingar
Lenke til kommentar
Hvilke klesbutikker er å anbefale i kristiansand? Skal nemlig flytte dit om en uke eller to.

9208849[/snapback]

 

Jeg var veldig fornøyd med betjeningen hos Companys. Han jeg hadde med var veldig positiv og serviceminded...han gadd til og med å holde jakken og genseren min mens jeg prøvde noen blazere :p

 

Zap var også interessant, men så litt lugubert ut. Og så var det VIC (fant noe fint der og) og en eller annen butikk jeg fant 2 min etter at de stengte med masse fint. (fikk bare sett gjennom vinduet)

 

 

ps! Jeg bor egentlig i Bærum, og var bare på dagstur der i dag, så ikke ta mine råd for helt god fisk :) Men syntes de jeg nevnte var ganske interessante :)

Endret av Christian86
Lenke til kommentar
Zap var ikke så dum, var innom og skaffet meg en ToS bukse nedsatt til 900, fra 1300 kroner.

 

På ferie altså, jeg bor i Bergen.

 

edit: rydder litt opp..

 

Det blir denne jeg går for, en medium sized messenger bag:

 

http://members.nucite.com/is.php?i=397172&m=2392&w=300

9224738[/snapback]

 

Hm, jeg fikk en TOS blazer til 500 kr jeg :)

Så et annet sted der hvor de også hadde noen blazere, men de var ikke noe fine=/

Lenke til kommentar
Zap var ikke så dum, var innom og skaffet meg en ToS bukse nedsatt til 900, fra 1300 kroner.

 

På ferie altså, jeg bor i Bergen.

 

edit: rydder litt opp..

 

Det blir denne jeg går for, en medium sized messenger bag:

 

http://members.nucite.com/is.php?i=397172&m=2392&w=300

9224738[/snapback]

 

Hm, jeg fikk en TOS blazer til 500 kr jeg :)

Så et annet sted der hvor de også hadde noen blazere, men de var ikke noe fine=/

9228386[/snapback]

 

Vel jeg var på ferie, og ingen lokalkjente. Hadde egentlig ingen anelse over hvor jeg skulle lete :p (bortsett fra det opplagte, f. eks sentrene)

Lenke til kommentar

Skal til London neste uke, skal nok handle noe klær. Hvor er det verdt å gå? Har en slags mainstream/laidback/snowboard-ish/gængster-stil. Litt egen stil, egentlig. I det hele tatt, hvilke strøk burde jeg dra til? Er Oxford Street det beste strøket, eller finnes det bedre handlesteder for klær?

 

-----

 

Edit: Noen som vet hvor jeg kan få tak i noe som ligner på denne genseren? I Norge.

post-30984-1186700762_thumb.png

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...