Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Stilig v-halsplassering på den gensern der. Likte den. Men bittelitt for stor (vi) i armene?

9115983[/snapback]

 

Tror det er mer bildet som gir uttrykk av dette. Jeg fikk vertfall ikke noe SÅ utpregede vide armer. Men genseren, som forøvrig er fra The Stray Boys, hadde herlig stram strikk nede, så den satt ufattelig godt, selvom jeg skal være enig av at den gir et litt baggey uttrykk.

 

Fikk også med meg en ufattelig kul dressjakke etter mitt syn, dog i grå i forhold til bildet:

 

bildeutennavn1yo4.th.jpg

Endret av Bilet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Liten tur til byen i dag og fikk rasket med meg et par skjorter fra Tiger, en rød og hvit stripete og en blå og hvit stripete.

Men skal til Oslo til lørdag, og trenger tips til tynt brunt belte?

Sten & Strøm, enkelt og greit. :)

 

Tar turen innom neste uke og der er det alltid noe snadder. Ligger i en gate rett ved Karl Johans.

Lenke til kommentar

Nja, har kikket på ett tynt brunt fra LV, men får se hva som skjer, mtp økonomi (bytte bremser på bilen=/) og litt sånnt, er litt usikker på prisen på belte, hva pleier LV egentlig å ligge rundt?

Men skal ikke hvertfall ikke dra fra Oslo på onsdag uten minst ett belte ;)

Lenke til kommentar

Hmm da er spørsmålet om hvordan jeg skal få med meg skjorter til Oslo uten stykejern, kan ikke henge oppe for bilen er for liten =/ Får vel slenge dem i en "dress-holder"

 

Gahh sitter å tukler med forbanna GPS sak, har null retningssans så må bruke GPS til Oslo =/

 

Så nå sier jeg hade for denne gang, tilbake på torsdag ;)

 

48032141 er nr. viss noen spandere kaffe ;)

Lenke til kommentar

Ordnet meg ny hoodie. En Puma x Vaughn Bode som det og finnes matchende kicks til. :love:

 

"Celebrating the 50th anniversary of Vaugn Bode's original and iconic Cheech Wizard character, Puma teams up with Mark Bode (son of Vaughn) for the release of a limited hoody and Clyde. Just 4 years after the original Cheech Wizard vinyl figure was released, our memory is stirred once again as Mark intends to keep his father's work relevant and in the public eye for generations to come."

 

"An icon to graffiti writers and influencer of street culture from the mid-70's to the present, Vaughn Bodé was known as the cartoon messiah. In September 1957, Vaughn Bodé designed a unique little wizard who wore a huge yellow hat covered with red and black stars. Bodé aptly named the infamous creation as Cheech Wizard - inspired by a can of Cheechy Nuts!"

post-10803-1186021216_thumb.jpg

post-10803-1186021226_thumb.jpg

post-10803-1186021237_thumb.jpg

post-10803-1186021247_thumb.jpg

post-10803-1186021255_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...