Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Ikke noe fancy, er ikke så glad i overslitte bukser, med masse bling og stæsj på, 506 (bootcut)og 512(bootcut) var modellene, stod ingenting om washen :)

9061962[/snapback]

 

Hvor? Og hadde de 511 bukser satt ned i pris? :p

9062105[/snapback]

 

Nei, det hadde dem ikke. Men dem hadde mye Lee, Diesel, Vailent, samt Levis, er jo Carlings det er snakk om her, hehe. Diesel er grusomme bukser, baggye svære jævler, det må være de mest frustrerende buksene jeg har prøvd, måtte gå to størrelser under det jeg bruker for at de skulle sitte, men da så jeg jo at disse buksene ikke skulle sitte i det hele tatt :!:

 

511, googla den, går du med slike bukser?

Det er jo en ganske tight modell

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det samme gjør jeg også. Men sitter de på en måte litt mere slim? Det jeg var ute etter. :)

9062209[/snapback]

 

Jeg skal prøve dem så snart de har tørket, ble jaggumeg usikker :!:

 

512 var trangere enn 506, men ikke trangere som i forstanden trang bukse. 512 satt definitivt best, litt strammere over det hele :)

Endret av Kjekssjokolade
Lenke til kommentar
Kjøpte en lysegrå pinstripet dress fra Tiger i dag, men trenger noen nye brune pensko, noen tips?

 

YSL: Fashion is..... sitatet ditt, er det hentet fra "The devils wears Prada"?;P

9066079[/snapback]

 

Det er det, og jeg har blitt glad i det. Stanley Tucci som spiller Nigel som uttalte seg :cool:

Endret av YvesSaintLaurent
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...