Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Skulle ønske jeg hadde levd med 10000 merkebutikker rundt meg som i Stockholm, her hvor jeg bor finnes det nok bare 1-2 bra butikker litt nærme.

7208117[/snapback]

 

Jeg hadde dødd for å si det på godt norsk.

7208120[/snapback]

I Bærum skulle det vært mere bra butikker og ikke sånn cubus osv. Eneste bra butikker jeg vet om: 2x 4men, 2x vic og follestad.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det bare meg eller kommer det hele tiden nye folk inn hit som "har peiling" og uttaler seg deretter? Og som selv har ekstremt mye merkeklær, seff. IMO er det kun 3-4 stykker her som virkelig har peiling, og de vet selv hvem det er.

 

Det blir litt teit, spør du meg :)

7212282[/snapback]

Du er teit. :)

Bare fordi man ikke er moteguru så skal man ikke få lov å poste sine meninger og synspunkter her? Idioti.

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller kommer det hele tiden nye folk inn hit som "har peiling" og uttaler seg deretter? Og som selv har ekstremt mye merkeklær, seff. IMO er det kun 3-4 stykker her som virkelig har peiling, og de vet selv hvem det er.

 

Det blir litt teit, spør du meg :)

7212282[/snapback]

Skjønner ikke helt hva du mener (tror ikke de andre her skjønte heller) - kan du forklare? Takk :)

Lenke til kommentar

Ehm, siden dette er en mote- og utseendetråd må jeg spørre noen spørsmål ang at jeg har begynt å få litt flass i hodebunnen og har generelt tørr hud fra før selv om jeg drikker enormt mye vann.

 

1. Er det fordi jeg bruker define shampoo eller define styling paste?

 

2. Dusjer jeg 10min vs 5min, er jeg mye mer utsatt for å tørke ut hud og hår da?

 

3. Hvilken shampoo var det som ble anbefalt tidligere til en som hadde flass? Tror det var i denne tråden, det ble i alle fall sagt at Head&Shoulders og sånne jallating ikke virka, men noen skikkelig shampooer man får kjøpt hos frisører ville fjerne flass ordentlig.

 

4. Tips ang tørr hud i ansiktet? Etter jeg har dusja/bada blir huden ekstremt tør..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...