Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp, da var 11000 kroner svidd av på vintergarderobe, da. Sykt hvordan pengene flyr.  :blush: Skal kjøpe sånn bluetooth til å overføre bilder fra mobil til pc, så da kan jeg legge ut bilder da :)

7208003[/snapback]

 

Kult, du er nesten like god som meg på shopping du :cool: Vi får ta en tur til London eller Paris en gang :w00t:

Lenke til kommentar
Finnes svært få fake d&g bukser gitt
Sant/usant?

7207977[/snapback]

Usant vil jeg tro, siden en kompis av broren min kjøpte tett med fake D&G bukser i utlandet.

7208042[/snapback]

 

Det er nok usant. Det er veldig lett å få tak i fake klær i litt fattigere land som f.eks Tyrkia og den slags...

Lenke til kommentar
Jepp, da var 11000 kroner svidd av på vintergarderobe, da. Sykt hvordan pengene flyr.  :blush: Skal kjøpe sånn bluetooth til å overføre bilder fra mobil til pc, så da kan jeg legge ut bilder da :)

7208003[/snapback]

 

Kult, du er nesten like god som meg på shopping du :cool: Vi får ta en tur til London eller Paris en gang :w00t:

7208045[/snapback]

Det hadde vært utrolig kult med en felles hw.no shoppingtur! Er selv i Stockholm for øyeblikket (og brukt litt for mye) - neste uke venter Paris. Mmm. :wee:

Lenke til kommentar
Jepp, da var 11000 kroner svidd av på vintergarderobe, da. Sykt hvordan pengene flyr.  :blush: Skal kjøpe sånn bluetooth til å overføre bilder fra mobil til pc, så da kan jeg legge ut bilder da :)

7208003[/snapback]

 

Kult, du er nesten like god som meg på shopping du :cool: Vi får ta en tur til London eller Paris en gang :w00t:

7208045[/snapback]

Det hadde vært utrolig kult med en felles hw.no shoppingtur! Er selv i Stockholm for øyeblikket (og brukt litt for mye) - neste uke venter Paris. Mmm. :wee:

7208061[/snapback]

Stockholm er jo motepallas :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...