Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser litt på et par snøresko som gang på gang viser seg å være klassiske i "must-have"-garderoben. 

https://www.zalando.no/kickers-tyl-casual-snoresko-beige-ki112a030-b11.html

https://www.zalando.no/selected-homme-shhroyce-new-light-casual-snoresko-se612a02p-b11.html

Så et par spørsmål:

1. Er disse noe populære i Norge?

2. Hvilke av de to nyansene er "best", i form av best å kombinere med andre plagg?

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg er meget happy med Pierre Robert, da spesielt sportsmodellene. God kvalitet, puster greit og holder ting på plass der de skal. Ofte tilbud på de også så prisen er overkommelig.

• 2 uker senere...
Skrevet

Meg + Chinos = håpløst.

Har prøvd alt som er i byen. These Gory Holes satt best på rundt rompa og lårene, men alt for vid i leggen.

Blir det bra resultat å sy dem inn i leggen tenker dere eller er det tull på jeans/bukser?  

Skrevet (endret)

Ang. boxere synes jeg Gant sine er helt greie. Har ikke prøvd comfyballs.

Ellers har jeg 3 stk Tommy John. Synes de er bra, men ikke helt verdt prisen for å få de hit.

Endret av hfthomas
Skrevet

Kjøp en dress til 3800 hvor jakken er perfekt, og få buksen sydd til riktig shape hos uavhengig syerske - koster som regel bare 2-300kr, hvertfall hos min sydame.

Skrevet (endret)

Hvor mye kan enn tilpasse buksa? Jeg sliter med at dressbukser ofte er veldig stramme i rompe, såpass stramme at dem går "inn" i rompa. Kan en skredder gjøre noe her? Har litt sprett rompe... 

Endret av BMWcoupeftw
Skrevet (endret)

Hvor mye kan enn tilpasse buksa? Jeg sliter med at dressbukser ofte er veldig stramme i rompe, såpass stramme at dem går "inn" i rompa. Kan en skredder gjøre noe her? Har litt sprett rompe... 

Vanskeligere å gjøre noe den veien.

Kommer an på buksen, ikke uvanlig at bukser kommer med ekstra stoff så de kan sys ut.

Men det må altså være stoff tilgjengelig i buksen. Man ser det i sømmen, om det ligger en brett ut der med ekstra stoff bør det ikke være noe problem å sy den ut. 

Det blir nok da sydd ut i livet. 

Endret av PatSharpX
  • Liker 1
Skrevet

Var det jeg fryktet. Har dress fra menswear. Når jeg kjøpte den i fjord sa de at de kunne sy den ut i livet ja, men det vil jo ikke hjelpe noe visst man har litt rompe. Må bare unngå å gå uten jakka! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...