Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Hvor raskt leverer Berg&Berg? Jeg drar hjem fra Bergen til Oslo den 12. juni så greit å vite hvor jeg burde sende pakken. Jeg hadde egentlig tenkt meg et nytt pocket square og belte til eksamensfest den 11, men det er kanskje urealistisk? Prokrastinert på flere områder enn skole merker jeg...

 

Ser at det sist gang tok det fire dager fra sendingen ble sendt til jeg mottok den. Og da la jeg inn bestillingen dagen før. Men har óg opplevd at det kan ta nærmere 2 uker, men dette er dog hvis det er "salg-sesong". Er du heldig får du det til 11., men i og med at det er pinsehelg vil jeg tro det kan bli i seneste laget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hvor raskt leverer Berg&Berg? Jeg drar hjem fra Bergen til Oslo den 12. juni så greit å vite hvor jeg burde sende pakken. Jeg hadde egentlig tenkt meg et nytt pocket square og belte til eksamensfest den 11, men det er kanskje urealistisk? Prokrastinert på flere områder enn skole merker jeg...

 

Ser at det sist gang tok det fire dager fra sendingen ble sendt til jeg mottok den. Og da la jeg inn bestillingen dagen før. Men har óg opplevd at det kan ta nærmere 2 uker, men dette er dog hvis det er "salg-sesong". Er du heldig får du det til 11., men i og med at det er pinsehelg vil jeg tro det kan bli i seneste laget.

 

Ja, sant det! Pinsehelgen hadde jeg ikke tenkt på før nå! Da blir det nok ikke til Bergen. Hvordan var kvaliteten? Lest mye bra om Berg & Berg, men ikke funnet mye informasjon om f.eks beltene deres.

Lenke til kommentar

 

 

Hvor raskt leverer Berg&Berg? Jeg drar hjem fra Bergen til Oslo den 12. juni så greit å vite hvor jeg burde sende pakken. Jeg hadde egentlig tenkt meg et nytt pocket square og belte til eksamensfest den 11, men det er kanskje urealistisk? Prokrastinert på flere områder enn skole merker jeg...

 

Ser at det sist gang tok det fire dager fra sendingen ble sendt til jeg mottok den. Og da la jeg inn bestillingen dagen før. Men har óg opplevd at det kan ta nærmere 2 uker, men dette er dog hvis det er "salg-sesong". Er du heldig får du det til 11., men i og med at det er pinsehelg vil jeg tro det kan bli i seneste laget.

 

Ja, sant det! Pinsehelgen hadde jeg ikke tenkt på før nå! Da blir det nok ikke til Bergen. Hvordan var kvaliteten? Lest mye bra om Berg & Berg, men ikke funnet mye informasjon om f.eks beltene deres.

 

 

Berg og berg lager ikke klærne sine selv (sist jeg skjekket) men samler sammen klær fra forskjellige leverandører for å få god kvalitet på alt. Ullgenseren min fra bb er f.eks fra johnston of elgin mens beltene er fra en italiensk leverandør. Hvis du finner ut hvem som lager de, burde det være greiere å finne informasjon!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hvor raskt leverer Berg&Berg? Jeg drar hjem fra Bergen til Oslo den 12. juni så greit å vite hvor jeg burde sende pakken. Jeg hadde egentlig tenkt meg et nytt pocket square og belte til eksamensfest den 11, men det er kanskje urealistisk? Prokrastinert på flere områder enn skole merker jeg...

 

Ser at det sist gang tok det fire dager fra sendingen ble sendt til jeg mottok den. Og da la jeg inn bestillingen dagen før. Men har óg opplevd at det kan ta nærmere 2 uker, men dette er dog hvis det er "salg-sesong". Er du heldig får du det til 11., men i og med at det er pinsehelg vil jeg tro det kan bli i seneste laget.

 

Ja, sant det! Pinsehelgen hadde jeg ikke tenkt på før nå! Da blir det nok ikke til Bergen. Hvordan var kvaliteten? Lest mye bra om Berg & Berg, men ikke funnet mye informasjon om f.eks beltene deres.

 

Jeg har et semsket belte fra Berg & Berg. Kvaliteten er helt grei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har et problem. Skal i bryllup neste lørdag, og har ikke dress. Eller, jeg har dress men den er aaaalt for stor. Gått ned en del i vekt og har ingenting som passer.

 

Hva kan jeg gjøre? Leie dress? Kjøpe ny blir vel uaktuelt iom at jeg fortsatt går ned i vekt. Kjedelig å få samme problem til jul. Skreddersy de gamle dressene går vel sikkert ikke da de er såpass store. Og koster sikkert like mye som å leie.

 

Vil helst ha det litt rimelig, da det blir til bruk bare en dag. Oppholder meg litt utfor Oslo til vanlig. Reiser neste fredag til Tromsø for selve bryllupet.

 

Skal høre om noen i slekta har en som passer å låne bort, hvis ikke blir dette vanskelig.

 

Edit: Om jeg først skal kjøpe. Er det noe greit man får til en 2-3 tusen eller må jeg høyere?

Endret av uTukt
Lenke til kommentar

Det jeg håper på.

 

Ja om jeg kjøper en dress nå blir den nok for stor. Skal ned ca 10 kg til. Er ikke store forskjellen egentlig. Kanskje bytter ut litt av fettet med muskler, så størrelsen blir ikke såå uforandret. Noe som er mulig å sy inn etterhvert om jeg skulle kjøpe en ny?

 

Aner ikke hvor mye de kan fikse. Bare små justeringer eller store forandringer?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274
Gjest Slettet+45613274

Tenker på ny dress. Dette blir da en dress nr. 3 ish. Casual til halvformelle anledninger. Ser 4 på suitsupply jeg kunne tenke meg, noen som har innspill?

 

 

 

Den som tier samtykker. Bestilte denne jeg: http://eu.suitsupply.com/en_NO/suits/lazio-light-grey-check/P3802.html?vpid=P380216

 

Edit:

Huff og huff... håper det er mulig å gjøre tilpasninger med en lokal skredder... Fikk plutselig angst for at jeg akkurat gjorde et impulskjøp :huh:
Endret av Slettet+45613274
Lenke til kommentar

 

Førsteintrykk av orlebar brown, meeeeh. Savner elastikk i livet. Ellers er de helt grei, litt stive.

Hvilken modell har du og hvordan er sizingen?

 

Både bulldog og setter, ifølge målene på orlebarbrown.com er de så og si dønn riktig. Så burde ikke være noe problem og få de til å passe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...